Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Simon's moar <3 skriver: Det der patchwork, er det svært?
Det der patchwork, er det svært?
Nej, det synes jeg ikke Jeg er mest til at sy i hånden, men det tager en halv krig. Har også prøvet at sy på maskine, og det går altså noget hurtigere.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ranarupta skriver: Nej, det synes jeg ikke Jeg er mest til at sy i hånden, men det tager en halv krig. Har også prøvet at sy på maskine, og det går altså noget hurtigere.
Ku være man sku prøve det
Simon's moar <3 skriver: Ku være man sku prøve det
Ja, det er rigtigt hyggeligt
Her har jeg prøvet at lave en forklaring: https://www.baby.dk/Users/PhotoAlbums/ViewPhoto.aspx?UserAlbumPhotoID=25501
I albummet er der to billeder af mine tæpper
Jeg både syer, hækler og strikker !
Simon's moar <3 skriver: Har faktisk tænkt lidt på kort, er det noget du sælger eller kun laver til eget forbrug?
Har faktisk tænkt lidt på kort, er det noget du sælger eller kun laver til eget forbrug?
jeg syr, strikker, bager og gør lidt i at istandsætte møbler
Halløj.. Kom da lige forbi.. Tænkte på at skrive, så det gør jeg. Jeg er elektrikker og manden læser stadig, samfunds- og historie lærer, så det er hva vi lever af.
Jeg maler, dog ikke når jeg er gravid som nu - det er ret svært at skulle holde sig fra når man har gjort det i mange år
Udover det tegner jeg, hækler, syr, laver scrapbøger og mange andre små kreative ting
/Fenja
Babywish1 skriver: Halløj.. Kom da lige forbi.. Tænkte på at skrive, så det gør jeg. Jeg er elektrikker og manden læser stadig, samfunds- og historie lærer, så det er hva vi lever af.
Der står hvad LAVER man...af kreative ting
Laulund87 skriver: Der står hvad LAVER man...af kreative ting
Årh for den da jeg er da et klods
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128