Hun er da alt for FLOT....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. november 2008

Honningblomst

hold da op, jeg vil altså gerne se ud som Susse Wold når jeg er næsten 70 år...hun er da virkelig flot...
Lige et ret ligegyldigt indlæg her en onsdagaften,...men så hende lige på tv...Vildt...
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

ekzunz

Så hende også - hun holder sig helt fantastisk.
Måske man skal se at komme igang med lidt rynkecreme osv, hvis der skal være mulighed for at holde sig bare halvt så godt.

Anmeld

12. november 2008

Honningblomst

Znuzke skriver:

Så hende også - hun holder sig helt fantastisk.
Måske man skal se at komme igang med lidt rynkecreme osv, hvis der skal være mulighed for at holde sig bare halvt så godt.

Tjo...jeg tænker at hendes udgangspunkt helt sikkert var bedre end mit...

Anmeld

12. november 2008

ekzunz

Eva skriver:

Tjo...jeg tænker at hendes udgangspunkt helt sikkert var bedre end mit...

HA - sådan tænker jeg osse!!! Hun er der igen nu - og hun har altid set fantastisk ud.....det kan jeg vist aldrig prale af

Anmeld

12. november 2008

Assi

Hvor sjovt - så det også og sad hele tiden og sagde til min mand "ej hvor er hun flot", "ej det kan da ikke passe hun bliver 70", "ej prøv lige at se den hud".....han sad lydigt og nikkede

Men det ER da vildt så flot hun holder sig...hvad er hemmeligheden mon?

Anmeld

12. november 2008

Honningblomst

Og én ting er hendes udseende...men hendes udstråling og smil er da også bare helt fantastisk...sådan et menneske jeg gerne ville have i min nærhed....hun virker som et skønt menneske...

Anmeld

12. november 2008

Miamaja

Susse wold har altid vaeret smuk men der er ikke mange der kan prale at have sin skonhed intakt som 70 arig

Anmeld

12. november 2008

twinboys

Miamaja skriver:

Susse wold har altid vaeret smuk men der er ikke mange der kan prale at have sin skonhed intakt som 70 arig

Bare vi også kan prale af det, når vi bliver 70år...

Majbritt

Anmeld

13. november 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Bare vi også kan prale af det, når vi bliver 70år...

Majbritt

Kan vi nok ikke....vi er jo ikke engang så flotte som hende nu og hun er mere end dobbelt så gammel...men vi kan jo ikke være lige heldige allesammen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.