Din yndlingschokolade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

twinny

De blå M&M, de er med cripsy... nam nam...

Men elsker alt lys chokolade...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Manakauapo

Manakauapo skriver:

A Xoco Hindbær/Lakrids kugler  Mmmmmh...

De er rimelig dyre, men laver udstillingskager for en veninde, der har en specialforretning, så får dem altid på nice price!

Anmeld

16. maj 2011

Lisbeth85

smillaluna skriver:

Uha hvor skal jeg starte... Jeg er slave af chokolade. Stort set alle former for chokolade. Daim er en af mine favoritter.

Daim er lækkert... MEN det sidder ret så meget fast i tænderne, hvis man er slem og knuser det med det samme

Anmeld

16. maj 2011

Lisbeth85

K&S skriver:

Marabou med appelsinkrokant

Uha ja... appelsin er lækkert i chokolade - og ikke mindst krokant. Knaser og smager så dejligt

Anmeld

16. maj 2011

Malthes mor

Malthes mor skriver:

Chokolade fra Summerbird...specielt deres flødeboller Køber det desværre alt for sjældent

Helt sikkert, at det har en højere pris end det vi køber i Netto eller lign....Men du spiser, så heller ikke de samme mængder, som fx marabou eller rittersport.

Anmeld

16. maj 2011

K&S

Lisbeth85 skriver:

Uha ja... appelsin er lækkert i chokolade - og ikke mindst krokant. Knaser og smager så dejligt

MUMS, siger jeg bare

Anmeld

16. maj 2011

sarahb

Det er helt klart sådan nogle fra bland selv. De er runde og flade på dn ene side men buer på den anden side hvor der er mønster på. Mælkechokolade der er helt fantastisk.. Elsker det og spiser dem lige nu.. Muuuuums... Ellers er lion og twix lige ved siden af

Anmeld

16. maj 2011

Faith

Lisbeth85 skriver:

Daim er lækkert... MEN det sidder ret så meget fast i tænderne, hvis man er slem og knuser det med det samme

Og det gør man selvfølgelig!

Anmeld

16. maj 2011

Vicki G

Lisbeth85 skriver:

Som overskriften siger: Hvad er din absolutte yndlingschokolade?

Jeg er selv helt vild med chokolade med rosiner, fx har Aldi en med rosiner og nødder... MUMS! (Sidder og spiser selv samme chokolade netop nu )

hvor sjovt har lige købt en plade mums den er god. den med kaffefløde er også god

ellers er jeg vild med kinder bueno/maxi og marabou daim

Anmeld

16. maj 2011

lounika

Lisbeth85 skriver:

Som overskriften siger: Hvad er din absolutte yndlingschokolade?

Jeg er selv helt vild med chokolade med rosiner, fx har Aldi en med rosiner og nødder... MUMS! (Sidder og spiser selv samme chokolade netop nu )

øv bøv min kan man kå få ca en mdr om året.. dem her fra netto.. til pake .. fucccck de gode.. spiset nok tja 20 bakker a 4 æg mens man kunne få dem..  hmme der langtid til påske nu.... så må nøjes med alt det andet for jeg er en lille chokoladegris tror jeg... bare ikke det er mørkt så .. ja tak..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.