Pusletaske - Bystroom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Frk.S

Hey,

Mine forældre har sagt de vil forære os en pusletaske. Men vi skal selv vælge den.

Jeg har kigget lidt på dem fra Bystroom - bl.a. Cleo og Aida.
Er der nogen der har erfaringer med disse  - gode som dårlige??

Kom også gerne med andre forslag til gode pusletasker.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde Bystroom tasker - altså fysisk butik, så jeg kan komme ud og se dem ordentligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Mettemus

Frk.S skriver:

Hey,

Mine forældre har sagt de vil forære os en pusletaske. Men vi skal selv vælge den.

Jeg har kigget lidt på dem fra Bystroom - bl.a. Cleo og Aida.
Er der nogen der har erfaringer med disse  - gode som dårlige??

Kom også gerne med andre forslag til gode pusletasker.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde Bystroom tasker - altså fysisk butik, så jeg kan komme ud og se dem ordentligt.

Vi har en Alma fra ByStroom og den er skøøøn - masser af plads og ange rum til alt muligt. Fordelen ved denne model er, at den ikke er så tøset, at faren til barnet ikke også kan færdes med den.

Jeg ved ikke hvor i landet du kommer fra, men i Århus er der en butik, der hedder Mummi, som sælger dem. Jeg har dog købt ¨på nettet, og synes at billedet passer fint med den rigtige taske

Anmeld

17. maj 2011

Ditte<3

Jeg står selv og venter barn, og vi har købt en CLEO, den er super fed, rigtig stor og synes det er perfekt man kan bruge den når baby bliver blefri.

Der er mange rum i, både store og små, kunne ikke forestille mig at der ikke skulle være nok plads i den, så jeg kan godt anbefale den 

Der ligger en butik i Valby der sælger dem, den hedder "Mor & barn". De sælger også en masse lækkert graviditetstøj 

Har også hørt en masse positivt om Gaia og ko pusletaskerne, ville jeg bare lige nævne.

Held og lykke med købet 

Anmeld

17. maj 2011

Frk.S

Mettemus skriver:

Vi har en Alma fra ByStroom og den er skøøøn - masser af plads og ange rum til alt muligt. Fordelen ved denne model er, at den ikke er så tøset, at faren til barnet ikke også kan færdes med den.

Jeg ved ikke hvor i landet du kommer fra, men i Århus er der en butik, der hedder Mummi, som sælger dem. Jeg har dog købt ¨på nettet, og synes at billedet passer fint med den rigtige taske

Mange tak for svar.

Super, jeg skal vist alligevel ind til Mummi i Århus og kigge efter en kjole på et tidspunkt! 

Anmeld

22. maj 2011

LC

Jeg er helt vild med pusletaskerne i læder fra Fairytale design, synes de er super flotte, om manden kan også gå med den fordi den ikke er tøset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.