nu har han fået tændt for vaskemaskinen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. november 2008

eliasogmor

det viser sig nu tidligt ,at min dejlige søn vil hjælpe til herhjemme...han har nu fået tændt for vaskemaskinen..mens jeg støvsugede..da jeg så slukkkede kunne jeg hører at vaskemaskinen var i gang....... en kogevask, ......flot elias...... men kunne du så ikke lige have puttet håndklæderne i???? knus louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

det viser sig nu tidligt ,at min dejlige søn vil hjælpe til herhjemme...han har nu fået tændt for vaskemaskinen..mens jeg støvsugede..da jeg så slukkkede kunne jeg hører at vaskemaskinen var i gang....... en kogevask, ......flot elias...... men kunne du så ikke lige have puttet håndklæderne i???? knus louise

Ja, det er nu du skal være obs hele tiden...Konrad har også vasket noget legetøj engang-griner-

Anmeld

12. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hvor lækkert Så er det på tide han får en støvklud og lærer at bruge støvsugeren Her har jeg en lille hjælper til rengøringen hver uge.

Anmeld

12. november 2008

Mathilde

Hehe sikke da en bandit... Han synes nok selv at han er rigtig dygtig

Anmeld

12. november 2008

eliasogmor

Jeanne skriver:

Hvor lækkert Så er det på tide han får en støvklud og lærer at bruge støvsugeren Her har jeg en lille hjælper til rengøringen hver uge.

ja han er kvik..han hjælper mig med at støvsuge han går bagved støvsugeren og skubber.....når han ikke tænder for vaskemaskinen....

Anmeld

12. november 2008

Maria9990

eliasogmor skriver:

ja han er kvik..han hjælper mig med at støvsuge han går bagved støvsugeren og skubber.....når han ikke tænder for vaskemaskinen....

Victoria er skrækslagen for støvsugeren!!

Jeg kan simpelhen ikke støvsuge hvis der ikke er nogle til at tage hende, for hun sidder helt og ryster og så banker hendes hjerte bare derud af mens hun græder 54.png

Anmeld

12. november 2008

heaven

hehe, kender godt der der med den lille såkaldte hjælper....

her skal vi lige kigge i vaskemaskinen, inden vi kommer tøj i - der ligger NÆÆÆSTEN altid noget legetøj, en gaffel eller en ble, eller hvad han nu lige mener, der skal have en tur.... vi finder også tit diverse ting i vores gryder i grydeskabet, hehe.... det underligste var at jeg fandt en "sur" sok i min gryde - den havde han så lige være i vasketøjskurven og hente....

Jannie.

Anmeld

12. november 2008

Monica

Ja, her skal man også passe på hvad der ligger i vaskemaskinen... Idag lå en af vores små gryder med låg på - om postmand Pers lille Emil nede i...

Monica

Anmeld

12. november 2008

MorCamilla

eliasogmor skriver:

Ja han kunne da godt lige have puttet håndkælderne ind inden han tændte for den.. he he.. De kære børn...

Anmeld

13. november 2008

Pia.

He He - lille frækkert.... 76.gif..... Han skal nok blive en god hus hjælp...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.