kan man ikke se de ano tråde man har lavet på sin profil??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

An&Jo

Jeg lavede engang en anonym tråd om at jeg var bange for at jeg var gravid og at det i så fald var eksen der var far..

Jeg var bange for at være alt for langt henne til at få det fjernet og han egner sig ikke til faderrollen.. Derudover havde jeg ikke fået tildelt en læge heller, og vidste derfor ikke hvad jeg skulle gøre.. SussiThyessen svarede mig på den og lovede at lave en update omkring hvad jeg fandt ud af..

Kan man ikke finde den frem igen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

morethanperfect

mortilj skriver:

Jeg lavede engang en anonym tråd om at jeg var bange for at jeg var gravid og at det i så fald var eksen der var far..

Jeg var bange for at være alt for langt henne til at få det fjernet og han egner sig ikke til faderrollen.. Derudover havde jeg ikke fået tildelt en læge heller, og vidste derfor ikke hvad jeg skulle gøre.. SussiThyessen svarede mig på den og lovede at lave en update omkring hvad jeg fandt ud af..

Kan man ikke finde den frem igen??

Jo hvis du går ind under dine egne abomenter(staves) i venstre side,  Så kan du se den på listen

Anmeld

16. maj 2011

An&Jo

morethanperfect skriver:

Jo hvis du går ind under dine egne abomenter(staves) i venstre side,  Så kan du se den på listen

Mange tak.. det vil jeg lige forsøge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.