indbydelse søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

britt

hey piger

puha så er jeg den heldige i år der fylder 30 år, derfor søger jeg en sjov indbydelse. skulle der være nogen af jer der ligger inde med en vil jeg meget gerne se den er virkelig på bar bund, og synes ikke jeg kan finde noget på nettet.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Hansen97

britt skriver:

hey piger

puha så er jeg den heldige i år der fylder 30 år, derfor søger jeg en sjov indbydelse. skulle der være nogen af jer der ligger inde med en vil jeg meget gerne se den er virkelig på bar bund, og synes ikke jeg kan finde noget på nettet.  

Jeg lavede en med alfabetet...
Kan ikke huske den og har ikke gemt den, men fandt på nogle ord der passede... For ex.
A nita fylder 30
B evist af dåbsattesten
C irkus bliver det ikke
D yr ikke velkomne
E j heller børn
F esten er på ...
og så videre...

Anmeld

23. maj 2011

nilletøz

Ved ikke lige om den her kan bruge!!???

Stævning (centreres) 

Undertegnede stævner hermed (centreres) 

.............................Navn på fødselaren........................... 

Til at give møde på (der hvor festen skal holdes) (centreres) 

Datoen for festen 

Påstand: Sagsøger, (navn på fødselaren) bliver gammel, hvilket kan dokumenteres, idet de 2 midterste cifre i sagsøgers cpr-nr. er " ?? " 
Da sagsøger p.g.a begyndende svagheds- og alderdomstegn umuligt selv kan æde og drikke de mængder af fast føde, der er forudbestilt, er det af største vigtighed, at du /I træder hjælpende til (Husk: man skal være god ved de gamle). Der skal naturligvis medbringes masser af godt humør samt en god appetit. Det kan oplyses, at der i.h.t sagsøgers private festregulativ § 2 stk. 3 kræves særdeles gyldige undskyldninger for ikke at møde op. 

Mange Hyggelige hilsner 

................................ 

Anmeld

24. maj 2011

britt

hey mange tak for dem, dem vil jeg lige kigge på og se om jeg kan få noget kringlet sammen... takker....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.