Erfaring med telia bredbånd og telefoni

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Stumpen

nogen der har kendskab til dette??

Jeg overvejer nemlig kraftigt at skifte over til dem...

-Anja der har gode erfaringer med telia mobil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Barbamama

Vi har haft telia bredbånd og har ikke haft nogen problemer med det. Vi gav 189kr for internet hver måned og var rigtig glade for det.

Anmeld

16. maj 2011

twinny

vi har haft rigtig mange problemer med dem... Vi fik afvide en pris, men de prøvede at trække en anden pris og forbindelsen var l*rt.... Vi hev dem til forbrugerrådet... og vandt heldigvis sagen...

Anmeld

16. maj 2011

JulieE

Vi har lige skiftet fra TDC til telia og er indtil videre glade for skiftet. Det udstyr vi har fra Telia (modem) kører væsentlig bedre end det vi havde fra TDC og Telia er også bedre end TDCs 

Anmeld

16. maj 2011

lisesp83

Jeg har telia mobil abb..

Og så har vi stofanet. (telia)

Vi har ubegrænset forbrug, 30 mbit forbindelse , til 260 kr om måneden. Men fordi jeg har mobil samme sted, så får vi rabat.

Så vi betaler 560 kr ca, hver 3 måned. Og vi har ingen problemer overhovedet. Det kører bare.. Og vi har haft det siden år 2004..

Anmeld

16. maj 2011

Stumpen

Kanån.. Tror vi tager springet 

De kører nemlig med 169 for 2/mbit og så giver man 1 kr pr. opkald til fastnetnumre og vi bruger nemlig ikke vores fastnet, så vi kan lige så godt spare det vi giver for tellio i dag 

Anmeld

16. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Stumpen skriver:

nogen der har kendskab til dette??

Jeg overvejer nemlig kraftigt at skifte over til dem...

-Anja der har gode erfaringer med telia mobil

Hej.

Vi har også Telia bredbånd, digital tv over bredbånd og fastnet telefon.

Vi giver 199,- mdr for nok ca 18 kanaler, 10 mb og trådløs router og fastnet nummer.

Der ligger så lige en halvårlig kort afgift på 300kr, man så også lige skal tage med i sine overvejelser.

Alt i alt har vi ikke noget dårligt at sige om Telia, vi har været ganske tilfredse, vi betaler 15 kr ekstra om mdr for at få fast ip adresse, da vi hoster vores egen webadresse og har serveren stående herhjemme.

Anmeld

16. maj 2011

Stumpen

Fru. Skovrup skriver:

Hej.

Vi har også Telia bredbånd, digital tv over bredbånd og fastnet telefon.

Vi giver 199,- mdr for nok ca 18 kanaler, 10 mb og trådløs router og fastnet nummer.

Der ligger så lige en halvårlig kort afgift på 300kr, man så også lige skal tage med i sine overvejelser.

Alt i alt har vi ikke noget dårligt at sige om Telia, vi har været ganske tilfredse, vi betaler 15 kr ekstra om mdr for at få fast ip adresse, da vi hoster vores egen webadresse og har serveren stående herhjemme.

Jeg har godt set at de har tv også, men ingen tv3 og jeg kan ikke leve uden tv3  Kunne jeg selv vælge programmer, så havde vi kun Dr1, ramasjang, tv2, tv3 og kanal 4 (ser the biggest loser)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.