Er det service fra en telefonmand eller er han skummel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej tøsser.

Jeg var nede og handle i eftermiddag og der stod der nogle af de der telefonsælgere, meget friske og meget unge.

Den ene vil så gerne sælge mig en telefon og vi snakker en del og har det ret sjovt og han kommer med alt det der fis sælgere OG mænd nu gør.

Men jeg siger jeg ikke skal have en da jeg er låst af et abonnement. Men han vil da gerne lige give mig et godt tilbud på en telefon og siger jeg lige kan give mig hans nummer og så vil han sms'e et godt tilbud.

Hvad tænker I? jeg har intet hørt endnu, men sidder her og er lidt spændt på hvad det er for et tilbud, det reelle eller noget skummelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Benjamins'mor

Han er sikkert hemmeligt vild med dig. 

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

Han er sikkert hemmeligt vild med dig. 

Nu har jeg jo kun lige snakket med ham i byen i dag, men tænkte mere om han håbede på et knald eller om de virkelig er så servicemindede for så tror jeg næsten jeg flytter selskab.

Anmeld

16. maj 2011

Anonym

Han har da sikkert tænkt, at du var en lækker lille sag

Anmeld

16. maj 2011

Filippa & Liva

Den har jeg også prøvet... Undrede mig også over det, men modtog dog en service SMS et par dage efter, så ikke noget skummelt der, selvom man godt kunne tænke sit.

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Han har da sikkert tænkt, at du var en lækker lille sag

Jeg er i hvert fald lidt spændt på hvad han finder på, sådan en tosse, tror han kunne være min søn. Men tja, nu må vi se.

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Den har jeg også prøvet... Undrede mig også over det, men modtog dog en service SMS et par dage efter, så ikke noget skummelt der, selvom man godt kunne tænke sit.

Ok, så lyder det mere legalt. Så er jeg spændt på hvad de kan tilbyde.

Anmeld

16. maj 2011

hvinanden

Synes det lyder en anelse bekendt... sådan scorede min mand mig, og vi har nu hu og to børn... sååå pas på

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

hvinanden skriver:

Synes det lyder en anelse bekendt... sådan scorede min mand mig, og vi har nu hu og to børn... sååå pas på

Hvor pudsigt. Tror dog ham her er en anelse for ung til andet end sjov

Anmeld

16. maj 2011

Majeha

Har prøvet af en fyr, der solgte fiskeolie. Jeg sagde, jeg spiste fisk nok, så var ikke interesseret. Han spurgte så om mit nr. Så kunne han ringe om et par dage og høre om jeg havde ændret mening... Ja right  Gav ham det dog ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.