Pendultesten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Trollebaby

Hejsa,

Har pendultesten passet på jeres børn?

Altså den hvor man holder en ring over maven i en snor, og frem og tilbage = dreng, rundkreds = pige?

Har lige prøvet, og den siger dreng ved mig, men ved scanningerne sagde de pige.. Er dog stadig i tvivl, da min graviditet er meget anderledes denne gang end ved min datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

NinaNymannMadsen

nej ved mig var det ikk rigtig.

hvis den skulle ha ret skulle jeg ha haft en dreng første gang og fik altså en pige og næste skal så være en pige men det ved vi først på mandag.

Anmeld

16. maj 2011

Rockertand

solhau skriver:

Hejsa,

Altså den hvor man holder en ring over maven i en snor, og frem og tilbage = dreng, rundkreds = pige?

Har lige prøvet, og den siger dreng ved mig, men ved scanningerne sagde de pige.. Er dog stadig i tvivl, da min graviditet er meget anderledes denne gang end ved min datter

Det er ikke seriøst, at du tror på sådan noget hokus-pokus, vel?

Jeg stiller mig i hvert fald i køen hos dem, som har fået 2 af det samme køn og har haft så vidt forskellige graviditeter, som man næsten kan få.

Anmeld

16. maj 2011

Clisolka

solhau skriver:

Hejsa,

Haha min mor prøvede for sjov - den sagde en pige, og sørme om ikke der kom en pige ud 

Anmeld

16. maj 2011

Trollebaby

Rockertand skriver:

Jeg stiller mig i hvert fald i køen hos dem, som har fået 2 af det samme køn og har haft så vidt forskellige graviditeter, som man næsten kan få.

Tror ikke på at der er noget der kan sige det med sikkerhed, udover en scanning, er bare lidt nysgerrig

Anmeld

16. maj 2011

BabyThilde

Den passede her, den sagde en pige og jeg fik en pige

Anmeld

16. maj 2011

olivia1009

Rockertand skriver:

...-om man tror på gud,allah,budda,"hokuspokus",noget andet eller slet ingenting står folk frit for, husk det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.