Anbefal en god støvsuger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Isabella_mor

Bavianis skriver:

Vi har denne poseløse fra Philips.

Den blev testvinder i Tænk, og vandt bl.a. over Dyson og andre med og uden poser. Den anbefales desuden til allergikere, da den har en masse filtre, bl.a. til pollen. Desiden har jeg fået af vide, at det er en fordel for allergikere, at der ikke sidder en gammel pose i den med gammel skidt og støv i, men at den netop rengøres efter hver støvsugning

Men hvorom alting er - vi er vildt glade for den - og den suger bare helt vildt godt! Slår man børsterne "fra" på mundstykket, kan man simpelthen ikke rykke den fra gulvet!

okay, jeg har kun hørt om dysons.. smart... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Lisbeth85

Bavianis skriver:

Den hedder Philps FC 9232 All Floors

Hvad kostede sådan et apparat mon?

Anmeld

16. maj 2011

Bavianis

Lisbeth85 skriver:

Hvad kostede sådan et apparat mon?

Jeg tror den kostede omkring 3000.- dengang, men det er nogle år siden efterhånden, ved slet ikke om man kan købe den længere...

Har været inde på Tænks hjemmeside, og der kan jeg se at den der nu er testvinder (blandt de poseløse) er denne model: Electrolux ZUA3810 UltraActive. Du kan google den på billeder.

Anmeld

16. maj 2011

Lisbeth85

Bavianis skriver:

Jeg tror den kostede omkring 3000.- dengang, men det er nogle år siden efterhånden, ved slet ikke om man kan købe den længere...

Har været inde på Tænks hjemmeside, og der kan jeg se at den der nu er testvinder (blandt de poseløse) er denne model: Electrolux ZUA3810 UltraActive. Du kan google den på billeder.

Årh, tak for info Vil straks tjekke

Anmeld

16. maj 2011

Bavianis

Lisbeth85 skriver:

Årh, tak for info Vil straks tjekke

Det var så lidt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.