Flytter i hus (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Rikkemor89

Hej alle i skønne kvinder (:

Vil endeligt gerne hører hvad i mener om det, vores søn han går i dagpleje hos en super dejlig kvinde, men fordi vi skal flytte i hus skal han skifte dagpleje og der er der nogen af vores venner som mener det skader ham at han skal flytte dagpleje.. Mener i osse det?

Vi har altid ønsket at komme i hus og nu er der et til leje som vi smadder godt vil have (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Aves.

ThulinJust skriver:

Vil endeligt gerne hører hvad i mener om det, vores søn han går i dagpleje hos en super dejlig kvinde, men fordi vi skal flytte i hus skal han skifte dagpleje og der er der nogen af vores venner som mener det skader ham at han skal flytte dagpleje.. Mener i osse det?

Vi har altid ønsket at komme i hus og nu er der et til leje som vi smadder godt vil have (:

Altså det er da sjældent til gavn, men altså, skade ham tror jeg nu heller ikke det gør...hvis bare I giver god tid til at køre ind, som man jo gør ved ny start om det er dp eller bh, så kan jeg ikke se problemer i det..

Og held og lykke med det...hus er bare skønt, bor selv til leje i et.. Og der måtte mine unger skifte skole, sfo og den lille starte i bh så det var den tredje han gik i på 6 mdr....jeg tog bare den tid det måtte....

Anmeld

16. maj 2011

Rikkemor89

Eva. skriver:

Altså det er da sjældent til gavn, men altså, skade ham tror jeg nu heller ikke det gør...hvis bare I giver god tid til at køre ind, som man jo gør ved ny start om det er dp eller bh, så kan jeg ikke se problemer i det..

Og held og lykke med det...hus er bare skønt, bor selv til leje i et.. Og der måtte mine unger skifte skole, sfo og den lille starte i bh så det var den tredje han gik i på 6 mdr....jeg tog bare den tid det måtte....

Ja der skal da være god tid til at køre ham ind igen (:                   

Bare vi bor i lejlighed nu og det er på første sal så det ikk så nemt for ham selv a komme ned i haven endnu, så det bliver super dejligt a han selv kan gå ud i haven når vi kommer ud i huset (:

Vi glæder os virkelig meget.. Det var et ren fund ! Og mange tak for held og lykket (:

Anmeld

16. maj 2011

K&S

ThulinJust skriver:

Er det i nærheden af jeres nuværende bopæl, I flytter hen?

Jeg ved ikke om det er ens for alle kommuner, men her kan man godt beholde ens nuværende dagpleje, selvom man skulle flytte til en anden kommune

Anmeld

16. maj 2011

Mor-til-asta-09

ThulinJust skriver:

Min datter flyttede dp da hun var 1½ år, fordi hendes dp`er skulle på barsel. Og hun har bestemt ikke taget skade.. Så synes jeg lyder lidt underligt..

Anmeld

16. maj 2011

Rikkemor89

K&S skriver:

Er det i nærheden af jeres nuværende bopæl, I flytter hen?

Jeg ved ikke om det er ens for alle kommuner, men her kan man godt beholde ens nuværende dagpleje, selvom man skulle flytte til en anden kommune

Nej det er et godt stykke væk fra vores by nu, så det vil være smartes at få ham til en anden dagpleje..

Anmeld

16. maj 2011

Mi

Det er da altid ærgelig at skifte dp, især når man er glad ved den man har. Men han tager bestemt ikke skade af det. Faktisk er det oftest forældrene der har det svært ved de skift børnene skal igennem  Mine store piger blev passet hjemme af forskellige unge piger, da de var små. Vi nåede at have fire piger, to i lang tid og to i kort tid. Det sagde de overhovedet ikke noget til.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

17. maj 2011

Rikkemor89

Mi skriver:

Det er da altid ærgelig at skifte dp, især når man er glad ved den man har. Men han tager bestemt ikke skade af det. Faktisk er det oftest forældrene der har det svært ved de skift børnene skal igennem  Mine store piger blev passet hjemme af forskellige unge piger, da de var små. Vi nåede at have fire piger, to i lang tid og to i kort tid. Det sagde de overhovedet ikke noget til.

www.stjerneleg.dk

Super, ja det er nok mig der synes det er sværeste :/ Men min søn skal nok klare det (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.