skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.885 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

MetteMTH

Hej. min datter har fået skoldkopper, første dag fik hun ikke rigtig nogle, anden dag havde hun fået lidt flere.. Men hvor mange dage bliver der ved med at komme skoldkopper? Fordi jeg er bare så lettet over at hun er så glad, selvom hun har skoldkopper, hun har dog lidt feber, men hun spiser som hun plejer.. osv.. 

mvh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Sommerfuglelarven

De første 3-6 dage kommer der flere.

Anmeld

16. maj 2011

MetteMTH

Sommerfuglelarven skriver:

De første 3-6 dage kommer der flere.

åhhh nej..

Anmeld

16. maj 2011

TbCp

God bedring med hende. Vi var selv igennem skoldkopperne for et par måneder siden. Ville blot komme med er godt råd hvis det bliver slemt for din datter.... Kartoffelmel!!! Vidundermidlet til kløende skoldkopper 

Anmeld

16. maj 2011

camilla28

kan du ikke lige sende et par stykker

Anmeld

16. maj 2011

MetteMTH

camilla28 skriver:

kan du ikke lige sende et par stykker

Jo det kan jeg da sagtens.. hehe

Anmeld

16. maj 2011

MetteMTH

Kan de være i udbrud i flere uger???

Anmeld

16. maj 2011

LRJ

Mette88 skriver:

Jo det kan jeg da sagtens.. hehe

Jeg vil osse gerne bed om at du sender nogle vil gerne have det overstået hurtigst muligt

Anmeld

16. maj 2011

AD

Nej ikke i flere uger - det tager ca. en uge i alt. Først feber og lidt skoldkopper (der er vi lige nu). Derefter kommer der flere skoldkopper - forskelligt fra barn til barn hvor mange. Og efter en uge er der skorper på alle skoldkopperne og det smitter ikke mere. Der kan godt gå lang tid før man ikke kan se skoldkopperne længere. Barnet behøver ikke at blive påvirket af det overhovedet. Men de fleste bliver lidt pylrede fordi det klør.

Rigtig god bedring!!!

Anmeld

16. maj 2011

Krussedulle

Mette88 skriver:

Hej. min datter har fået skoldkopper, første dag fik hun ikke rigtig nogle, anden dag havde hun fået lidt flere.. Men hvor mange dage bliver der ved med at komme skoldkopper? Fordi jeg er bare så lettet over at hun er så glad, selvom hun har skoldkopper, hun har dog lidt feber, men hun spiser som hun plejer.. osv.. 

mvh. Mette

min store dreng fik skoldkopper i påsken.. og han har stadig nogle tilbage.. men han var også så massivt angrebet at lægerne var ved at tabe underkæben da de så ham  og han havde feber i næsten en uge..

der kan gå 5-10 dage, fra man er smitter til udslættet kommer, og alt efter hvor slemt man er angrebet kan de godt være der i et par uger eller 4

Lillemanden har også fået dem nu, og han har også rigtig mange, dog har han ingen feber haft, og efter en uge, er de så småt på retur..

god bedring med din datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.