Og om jeg har stress........... Nejjjj jeg er bare godt presset. Også er jeg bare helt sikker på, at den næste konfirmation, som er om 2 år, bestemt bliver holdt ude!!!
Jep vi skal holde konfirmation hjemme på vores overdækkede terrasse i det her fantastiske våde sommervejr. Vi bliver godt nok kun 31 pers, så vi kan godt være i stuen, hvis vejret slår helt fejl.
Der er 11 pers der har meldt afbud, men de 4 af dem gjorde virkelig ondt. Det var nemlig min bror og hans kæreste + 2 børn. De skulle til anden konfirmation ved hendes kusine. Blev så skuffet og kan mærke, jeg næsten ikke kan ligge det fra mig. Ville ellers ikke bruge energi på det, da deres beslutning ligger mig meget fjernt. Jeg vil ikke bruge energi på noget, jeg alligevel ikke kan gøre noget ved, men jeg kan bare mærke hvor skuffet og ked af det, jeg er over deres beslutning. Og jeg ved at det ikke hjælper at tale med dem. De har taget deres beslutning og intet kan rykke ved den.
Ved ikke hvad jeg ville med det her indlæg. Nok bare få det ned på skrift, så det er ude af hovedet.........
Anmeld