Hvilken bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

N1

Hej piger..

Jeg står og skal til at købe bil, men kan simplthen ikke beslutte mig for hvad det skal være for en 

Har kigget på en Opel Corsa, Seat Ibiza og Suzuki Swift - er der nogen der har erfaringer med en af disse?

Hvilken bil har I? 

Kan i anbefalde en lækker pige-bil? (intet bestemt mærke, bare "ny" og lækker og maks 100.000kr.)  Tak på forhånd.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Bavianis

Gå ind på FDM's hjemmeside. De tester jævnligt biler, og deres undersøgelser er meget grundige.

Anmeld

16. maj 2011

N1

Bavianis skriver:

Gå ind på FDM's hjemmeside. De tester jævnligt biler, og deres undersøgelser er meget grundige.

Jeg prøver  Tusind tak.

Anmeld

16. maj 2011

TrineCT

Hulalula skriver:

Hej piger..

Jeg står og skal til at købe bil, men kan simplthen ikke beslutte mig for hvad det skal være for en 

Har kigget på en Opel Corsa, Seat Ibiza og Suzuki Swift - er der nogen der har erfaringer med en af disse?

Hvilken bil har I? 

Kan i anbefalde en lækker pige-bil? (intet bestemt mærke, bare "ny" og lækker og maks 100.000kr.)  Tak på forhånd.

Køb Opel Corsa. Ikke kun fordi den ser lækker ud, men fordi den er meget økonomisk både mht. benzin og miljøafgift. Derudover er den forholdsvis billig i indkøb.

Det er helt klart det klogeste valg.

Trine

www.smart-babytøj.dk

Anmeld

16. maj 2011

N1

TrineCT skriver:

Køb Opel Corsa. Ikke kun fordi den ser lækker ud, men fordi den er meget økonomisk både mht. benzin og miljøafgift. Derudover er den forholdsvis billig i indkøb.

Det er helt klart det klogeste valg.

Trine

www.smart-babytøj.dk

Tusind tak for dit svar Tine.

Tror også det bliver corsa'en, det er pt. den jeg hælder mest til 

Anmeld

16. maj 2011

Jibbe

Jeg har en swift og den er lækker! Min veninde har Corsaen og den er bare så lille i forhold til! Elsker der er det mere plads i swiften. Man kan snildt sidde 5 personer i den!

Anmeld

16. maj 2011

Jibbe

Og den har rundet 150.000 km og det eneste den har fejlet er en defekt bærearm. Men det er fordi jeg kører meget på grusvej og betonveje, så de er hårdt belastet... Så de eneste udgifter vi har haft er på service

Anmeld

16. maj 2011

N1

Jibbe skriver:

Jeg har en swift og den er lækker! Min veninde har Corsaen og den er bare så lille i forhold til! Elsker der er det mere plads i swiften. Man kan snildt sidde 5 personer i den!

Tak for svar  Den kommer med i mine overvejelser  

Og tak for info omkring fejl Det skal man jo også tage højde for.

Anmeld

16. maj 2011

TrineCT

Jibbe skriver:

Swift er også lækker og fræk, men dyrer at kører i.

Det kommer vel også an på hvilke behov man har.

Trine

Anmeld

16. maj 2011

N1

TrineCT skriver:

Swift er også lækker og fræk, men dyrer at kører i.

Det kommer vel også an på hvilke behov man har.

Trine

Ja præcis  Lige nu er jeg jo bare mig, så har ikke behov for stor bil lige pt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.