Nervøs :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

baby012

Skal til scanning imorgen for at se om den bette stadig har et hjerteslag  

Har blødt en del, og har haft det rigtig dårligt de sidste par dage.. er bare så bange for at den bette ikke klare den håber bare at han kan finde et lille hjerte der slår som det skal selvom at jeg ikke er så langt henne endnu .. 

er også lidt i tvivl om hvordan scanningen kommer til at forgå ? når man ikke er længere henne end 7 uger, kan man så se det ??? 

syns slet ikke jeg er blevet sat ind i hvad det er han skal kigge efter og sådan .. der er bare så lang tid til imorgen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Filippa & Liva

Årh, sikke noget...

Krydser fingre for at alt er som det skal være!

En scanning i uge 7 kan du ikke se særlig meget ved, nærmest en lille bitte ostereje derinde og ja, forhåbentlig et dejligt lille hjerteblink.

Anmeld

16. maj 2011

Kageelsker

gravid20 skriver:

Skal til scanning imorgen for at se om den bette stadig har et hjerteslag  

Har blødt en del, og har haft det rigtig dårligt de sidste par dage.. er bare så bange for at den bette ikke klare den håber bare at han kan finde et lille hjerte der slår som det skal selvom at jeg ikke er så langt henne endnu .. 

er også lidt i tvivl om hvordan scanningen kommer til at forgå ? når man ikke er længere henne end 7 uger, kan man så se det ??? 

syns slet ikke jeg er blevet sat ind i hvad det er han skal kigge efter og sådan .. der er bare så lang tid til imorgen  

Ved ikke hvor meget m,an kan se i 7. uge, men  for at de finder et lille hjerte der slår! Der er jo nogle som bløde runder graviditeten uden at det har betydning for barnet, håber på du er en af dem

Anmeld

16. maj 2011

Chr-Hei

Var selv til scanning i uge 7 du skal nok forvente blive scannet indvendig da de ikke kan se det med en scanner på maven så tidligt.. Når de så finder din lille spire vil ud ku se en lille "klat" ja undskyld ordet vidste ikk hvordan jeg skulle forklarer det også vil du kunne se hjerteblink forhåbentlig som er en rød prik der blinker ... Håber det var svar på dit spørgsmål

Anmeld

16. maj 2011

baby012

BigBabyWish skriver:

Årh, sikke noget...

Krydser fingre for at alt er som det skal være!

En scanning i uge 7 kan du ikke se særlig meget ved, nærmest en lille bitte ostereje derinde og ja, forhåbentlig et dejligt lille hjerteblink.

det regnede jeg heller ikke med at man kunne  

men håber baby denne gang bliver derinde indtil 9. mdr. :')

Anmeld

16. maj 2011

Filippa & Liva

Heidi-ra skriver:

Var selv til scanning i uge 7 du skal nok forvente blive scannet indvendig da de ikke kan se det med en scanner på maven så tidligt.. Når de så finder din lille spire vil ud ku se en lille "klat" ja undskyld ordet vidste ikk hvordan jeg skulle forklarer det også vil du kunne se hjerteblink forhåbentlig som er en rød prik der blinker ... Håber det var svar på dit spørgsmål

Jeg tror det er meget forskelligt, jeg blev scannet udenpå mavsen...

Anmeld

16. maj 2011

baby012

Kageelsker skriver:

Ved ikke hvor meget m,an kan se i 7. uge, men  for at de finder et lille hjerte der slår! Der er jo nogle som bløde runder graviditeten uden at det har betydning for barnet, håber på du er en af dem

Har bare mistet 3 gange før.. dog aldrig så tidligt så er ultra nervøs hele tiden for at der er noget galt .. 

håber self. på det bedste :')

Anmeld

16. maj 2011

CamillaValby

I uge 7 kan man sagtens se hjerteslag.

Du får en masse for at lille spir bliver der inde og et kæmpe .

Ved præcis hvordan du har det

Anmeld

16. maj 2011

Filippa & Liva

gravid20 skriver:

det regnede jeg heller ikke med at man kunne  

men håber baby denne gang bliver derinde indtil 9. mdr. :')

Ja, det kan jeg godt forstå...

Håber på det bedste og at din lille spire har det godt!

Anmeld

16. maj 2011

baby012

Heidi-ra skriver:

Tak skal du have .. 

Ja havde også lidt forestillet mig at man skulle gøre det indefra (desværre da jeg syns jeg er meget øm)  :') 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.