Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Unnie skriver: Hvad er adressen?
Hvad er adressen?
Jeg sender en pb med min adresse og telefonnummer og vil også rigtig gerne have dit telefonnummer så jeg kan få fat i dig hvis jeg skulle få brug for det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Øv havde håbet på den 12.juni
Øv havde håbet på den 12.juni
Øv øv.. jeg tog den dag der var flest der havde stemt på
Polkaprik skriver: Øv øv.. jeg tog den dag der var flest der havde stemt på
så tager vi da bare begge dage
twinboys skriver: så tager vi da bare begge dage
Tror sgu min mand ville bive noget stram i masken
Polkaprik skriver: Tror sgu min mand ville bive noget stram i masken
ikke hvis det kun er mig tror du???
twinboys skriver: ikke hvis det kun er mig tror du???
Jo for jeg har lovet at tage på familiehyggetur den dag vi ikke skulle kagenørde. Kan du SLET ikke komme d. 13?
Polkaprik skriver: Jo for jeg har lovet at tage på familiehyggetur den dag vi ikke skulle kagenørde. Kan du SLET ikke komme d. 13?
øv bøv nej
Lou87 skriver: Lyder måske mærkeligt..MEN det der driller mig mest hver gang er når jeg skal overtrække kagerne med fondant, enten "revner" den, hvilket jo nok er fordi den er for tynd tænker jeg og ellers kan jeg ikke få kanten pæn..Er det muligt du har et kageprojekt li i nærheden så du ku vise mig/os hvordan du gør helt fra udrulningen ??
Lyder måske mærkeligt..MEN det der driller mig mest hver gang er når jeg skal overtrække kagerne med fondant, enten "revner" den, hvilket jo nok er fordi den er for tynd tænker jeg og ellers kan jeg ikke få kanten pæn..Er det muligt du har et kageprojekt li i nærheden så du ku vise mig/os hvordan du gør helt fra udrulningen ??
Uh jeg har ikke lige selv nogen kage jeg kan bruge til formålet men hvis du har lyst kan du jo medbringe en kage der er klar til at overtrække? Det behøver jo ikke være en med fyld og alt muligt i
Polkaprik skriver: Uh jeg har ikke lige selv nogen kage jeg kan bruge til formålet men hvis du har lyst kan du jo medbringe en kage der er klar til at overtrække? Det behøver jo ikke være en med fyld og alt muligt i
Må se på det... er ikk så go til det der med opskrifter til bunde osv.. Har endnu ikk fået lavet end i springform så den blir lidt mere lige, ved slet ikk hva jeg gør.. suk Jeg har købt købe bunde..
kan se der ikke er nogen der tager pålæg med, så det gør jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128