Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihhh håber det bliver den 12. er helt nye og vil så smadre gerne med og lærer noget, min kæreste skal nemlig på job om mandagen, så det er ikke sikker jeg kan finde en babysitter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vil gerne med... men venter på en invitation en af de dage... så håber at det så ikke bliver samme dag...
Er der nogle jyder jeg kan køre med???
Majbritt
Unnie skriver: Ihhh håber det bliver den 12. er helt nye og vil så smadre gerne med og lærer noget, min kæreste skal nemlig på job om mandagen, så det er ikke sikker jeg kan finde en babysitter
Nu ved jeg ikke hvor gammelt dit barn er men hvis du har lyst kan du sagtens tage ham/hende med. Der var også et par stykker der havde deres børn med sidst.
twinboys skriver: Vil gerne med... men venter på en invitation en af de dage... så håber at det så ikke bliver samme dag... Er der nogle jyder jeg kan køre med??? Majbritt
Uh det lyder lovende!
Slagelse er for langt væk
TheLittleOne skriver: Slagelse er for langt væk
Der er langt men turen tager 1 time i bil. Der er faktisk en del der kommer endnu længere væk fra! Sidst her var der både nogle nede fra Lolland og fra Jylland
Jeg vil rigtig rigtig gerne med denne gang. Og denne gang er min mand færdig med at lave opgave så han har vores datter. Så jeg VED jeg kan!
Har meldt mig på begge dage....
Polkaprik skriver: Der er langt men turen tager 1 time i bil. Der er faktisk en del der kommer endnu længere væk fra! Sidst her var der både nogle nede fra Lolland og fra Jylland
Ja, men jeg har termin d. 4 Juni, så tror det er bedst at jeg holder mig i nærheden af Hillerød Hospital
Men vil rigtig gerne deltage en dag
Okay mange tak, han når lige at blive 3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128