Kagemøde i Slagelse. Hvem vil med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Unnie

Ihhh håber det bliver den 12. er helt nye og vil så smadre gerne med og lærer noget, min kæreste skal nemlig på job om mandagen, så det er ikke sikker jeg kan finde en babysitter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

twinboys

Vil gerne med... men venter på en invitation en af de dage... så håber at det så ikke bliver samme dag...

Er der nogle jyder jeg kan køre med???

Majbritt

Anmeld

17. maj 2011

Polkaprik

Unnie skriver:

Ihhh håber det bliver den 12. er helt nye og vil så smadre gerne med og lærer noget, min kæreste skal nemlig på job om mandagen, så det er ikke sikker jeg kan finde en babysitter

Nu ved jeg ikke hvor gammelt dit barn er men hvis du har lyst kan du sagtens tage ham/hende med. Der var også et par stykker der havde deres børn med sidst.

Anmeld

17. maj 2011

Polkaprik

twinboys skriver:

Vil gerne med... men venter på en invitation en af de dage... så håber at det så ikke bliver samme dag...

Er der nogle jyder jeg kan køre med???

Majbritt

Uh det lyder lovende!

Anmeld

17. maj 2011

TheLittleOne

Slagelse er for langt væk   

Anmeld

17. maj 2011

Polkaprik

TheLittleOne skriver:

Slagelse er for langt væk   

Der er langt men turen tager 1 time i bil. Der er faktisk en del der kommer endnu længere væk fra! Sidst her var der både nogle nede fra Lolland og fra Jylland

Anmeld

17. maj 2011

Loa

Jeg vil rigtig rigtig gerne med denne gang. Og denne gang er min mand færdig med at lave opgave så han har vores datter. Så jeg VED jeg kan!

Har meldt mig på begge dage....

Anmeld

17. maj 2011

mth1987

Husk du skal lave kage til Victoria om mandagen Og så ku du godt ha valgt nogle andre dage end lige i pinsen nu kommer jeg jo til at gå glip af en masse Jeg skriver lige en pb med ideer til hendes kage

Anmeld

17. maj 2011

TheLittleOne

Polkaprik skriver:

Der er langt men turen tager 1 time i bil. Der er faktisk en del der kommer endnu længere væk fra! Sidst her var der både nogle nede fra Lolland og fra Jylland

Ja, men jeg har termin d. 4 Juni, så tror det er bedst at jeg holder mig i nærheden af Hillerød Hospital

Men vil rigtig gerne deltage en dag

Anmeld

17. maj 2011

Unnie

Okay mange tak, han når lige at blive 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.