38. uge og han har vendt sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Bavianis

Hej piger

Jeg er 37+2, og i nat har babyen vendt sig - altså, nu ligger han med ryggen mod højre i stedet for venstre. Lige siden 32.-33. uge, har vi fået af vide at hovedet har siddet fast i bækkenet, og han har ligget med ryggen mod venstre hele tiden. Og så i morges havde han vendt sig til den anden side. Men hvordan kan han det når hovedet står fast nede i bækkenet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

otlitrom

Det ved jeg ikke.. Men nu opper jeg den for dig!

Lige pt er jeg bange for at kattekyllingen er en rystepusser.. Jeg har været nærmest søsyg i 4 dage, fordi der bare er "shake that ass" i min mave

Skal til JM torsdag. kryds lige for at den står med hovedet nedad. Til trods for JM sagde hovedet nedad sidst, sagde lægen UK i sidste uge.. Og det synes jeg ikke er toppen..

Anmeld

16. maj 2011

Bavianis

kitty skriver:

Det ved jeg ikke.. Men nu opper jeg den for dig!

Lige pt er jeg bange for at kattekyllingen er en rystepusser.. Jeg har været nærmest søsyg i 4 dage, fordi der bare er "shake that ass" i min mave

Skal til JM torsdag. kryds lige for at den står med hovedet nedad. Til trods for JM sagde hovedet nedad sidst, sagde lægen UK i sidste uge.. Og det synes jeg ikke er toppen..

Ja det bliver da spændende - mærkeligt at de sådan er uenige - eller også shaker kattekylligen bare så meget, at den vender den ene vej den ene dag, og den anden vej den anden dag. Men jeg skal nok krydse fingre for at der bliver dømt hovedet nedad til jordemoder på torsdag. Vi må lige snakkes ved torsdag - der skal jeg også til jordemoder.

Og husk også varme hveder torsdag aften  Det er så hyggeligt.

Anmeld

16. maj 2011

kkk

Bavianis skriver:

Hej piger

Jeg er 37+2, og i nat har babyen vendt sig - altså, nu ligger han med ryggen mod højre i stedet for venstre. Lige siden 32.-33. uge, har vi fået af vide at hovedet har siddet fast i bækkenet, og han har ligget med ryggen mod venstre hele tiden. Og så i morges havde han vendt sig til den anden side. Men hvordan kan han det når hovedet står fast nede i bækkenet?

Babyen skal jo gerne kunne dreje fra side til side, selvom hovedet vender nedad. Det er jo kun toppen af hovedet, der ligesom står fast.

Anmeld

16. maj 2011

MIWULA

Bavianis skriver:

Hej piger

Jeg fik faktisk afvide barnet ikk står fast på den måde man siger det. barnet kan godt stadig befrie sig og vende sig rundt de sætter sig først rigtig fast når man er i fødsel oplevede nemlig det samme da jeg var gravid også fik jeg det afvide af min jdm.  Hun sagde oz det var mærkeligt man så sagde de stod fast men det gjorde man altså bare. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.