Aya-Zia har du fået svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Dansker i England

Hej Aya-Zia.

Har du fået svar på graviditets testen - du skrev i sidste uge, at alt stadig var negativt og lægen heller intet kunne se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

aya-zia

Dansker i England skriver:

Hej Aya-Zia.

Har du fået svar på graviditets testen - du skrev i sidste uge, at alt stadig var negativt og lægen heller intet kunne se.

ja den var negativ... men har stadig ingen mens... føler dog en lille optrækning til det.. så mon ik den er på vej...

kæresten håber den bliver væk... ellers må han jo prøve igen som han siger

Anmeld

16. maj 2011

Dansker i England

aya-zia skriver:

ja den var negativ... men har stadig ingen mens... føler dog en lille optrækning til det.. så mon ik den er på vej...

kæresten håber den bliver væk... ellers må han jo prøve igen som han siger

Ok - så må du jo lige holde os opdaterede. Så nu vil manden have et barn mere? Godt I kan bestemme jer

Anmeld

16. maj 2011

aya-zia

Ok - så må du jo lige holde os opdaterede. Så nu vil manden have et barn mere? Godt I kan bestemme jer

hehe ja det er da rart han vil blive enig med sig selv... men jeg er stadig lidt i tvivl om det er en god ide... jeg vil VILD gerne.. men når nu han kun er i dk hver 14s dag og kun 3 dage af gangen er jeg ik sikker på det er det bedste tidspunkt

Anmeld

16. maj 2011

Dansker i England

aya-zia skriver:

hehe ja det er da rart han vil blive enig med sig selv... men jeg er stadig lidt i tvivl om det er en god ide... jeg vil VILD gerne.. men når nu han kun er i dk hver 14s dag og kun 3 dage af gangen er jeg ik sikker på det er det bedste tidspunkt

Men han skal vel ikke blive i Norge SÅ lang tid mere, eller hvad?

Og jeg er nu sikker på, at I nok skal klare at få en mere

Jeg er selv ret meget i tvivl om, hvonår det er tid til en familieforøgelse - men måske det kommer helt automatisk (Vi glemte i går, at jeg ikke længere har en spiral )

Anmeld

16. maj 2011

aya-zia

Men han skal vel ikke blive i Norge SÅ lang tid mere, eller hvad?

Og jeg er nu sikker på, at I nok skal klare at få en mere

Jeg er selv ret meget i tvivl om, hvonår det er tid til en familieforøgelse - men måske det kommer helt automatisk (Vi glemte i går, at jeg ikke længere har en spiral )

hehe ja så kan det jo komme sådan inden for de næste par uger eller 4

vi ved ik hvor længe han skal blive der oppe... indtil hans far får oprettet en afdeling i dk tror ejg... og hans far er bare en SNEGL... så måske et par år mere...

men altså ejg ved jeg kan være "alene" mor til 3 har verdes mest hjælpsomme piger...

igår havde min ældste datter selv tændt vaske maskinen fordi hun havde lyst... og de jeg lavede aftensmad stod begge piger og soterede alt det renge tøj så de lå i de rigtig kurve

Anmeld

16. maj 2011

Dansker i England

aya-zia skriver:

hehe ja så kan det jo komme sådan inden for de næste par uger eller 4

vi ved ik hvor længe han skal blive der oppe... indtil hans far får oprettet en afdeling i dk tror ejg... og hans far er bare en SNEGL... så måske et par år mere...

men altså ejg ved jeg kan være "alene" mor til 3 har verdes mest hjælpsomme piger...

igår havde min ældste datter selv tændt vaske maskinen fordi hun havde lyst... og de jeg lavede aftensmad stod begge piger og soterede alt det renge tøj så de lå i de rigtig kurve

Hvor fantastisk med sådanne nogle hjælpsomme piger - så er det jo ingen leg at være mor

Wow - et par år - troede det måske var i dette år, han ville komme til DK. Hmm, meget at tænke over.

Jep - vi ved mere om familieforøgelse om en tre uger

Anmeld

16. maj 2011

aya-zia

Hvor fantastisk med sådanne nogle hjælpsomme piger - så er det jo ingen leg at være mor

Wow - et par år - troede det måske var i dette år, han ville komme til DK. Hmm, meget at tænke over.

Jep - vi ved mere om familieforøgelse om en tre uger

bliver da lidt spændene hvis det er... det bliver 3 LANGE uger hehe...

ja de er fantastiske... (når det lige tar dem)

ja syntes også det er lang tid han skal være væk... men han vil ik hjem til dk før den afdeling er åbnet for han vil ik til dk og gå arbejdsløs og det kan jeg godt forstå...

men jeg flytter FANDME ik til norge... så må bare vente og savne ham imens... og ja måske det kan give mig noget andet at tænke på men en baby mere... vil bare så gerne ha en mere snart

Anmeld

16. maj 2011

Dansker i England

aya-zia skriver:

bliver da lidt spændene hvis det er... det bliver 3 LANGE uger hehe...

ja de er fantastiske... (når det lige tar dem)

ja syntes også det er lang tid han skal være væk... men han vil ik hjem til dk før den afdeling er åbnet for han vil ik til dk og gå arbejdsløs og det kan jeg godt forstå...

men jeg flytter FANDME ik til norge... så må bare vente og savne ham imens... og ja måske det kan give mig noget andet at tænke på men en baby mere... vil bare så gerne ha en mere snart

Kan han ikke finde et andet arbejde i DK?

Kender det godt, når man er mere skruk end man burde være

Anmeld

16. maj 2011

aya-zia

Kan han ikke finde et andet arbejde i DK?

Kender det godt, når man er mere skruk end man burde være

det er ik altid godt og ha skruk hehe

der er bare ingen arbejde i dk...

og SLET ik inden for hans uddannelse... (teknisk tegner) han søger også alt muligt men det er svært for ham at finde noget her ude vest på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.