Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jaa. røv. :/
og imorgen skal jeg op i samfundsfag, og det er jeg endnu mere røv til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Op på hesten igen Du må ikke lade det slå dig ud i morgen!Hvilket niveau/skole osv er det på?
Dinna88 skriver: Op på hesten igen Du må ikke lade det slå dig ud i morgen!Hvilket niveau/skole osv er det på?
HF - c-niveau :/
anetteb skriver: HF - c-niveau :/
Okay. Psykologi handler rigtig meget om detaljer og at have en god hukommelse, frem for at tænke logisk og regne ting og sager ud. Så det er jo ikke det nemmeste, og hukommelsen svigter jo ofte under pres å pyt da.
Dinna88 skriver: Okay. Psykologi handler rigtig meget om detaljer og at have en god hukommelse, frem for at tænke logisk og regne ting og sager ud. Så det er jo ikke det nemmeste, og hukommelsen svigter jo ofte under pres å pyt da.
ja, men alligevel :/ puha.
Ja, man bliver ked af det. Jeg dumpede samf. i folkeskolen fordi jeg gik i sort, og jeg tudebrølede! Er det noget du skal bruge til noget, f.eks. til et godt gennemsnit osv?
Dinna88 skriver: Ja, man bliver ked af det. Jeg dumpede samf. i folkeskolen fordi jeg gik i sort, og jeg tudebrølede! Er det noget du skal bruge til noget, f.eks. til et godt gennemsnit osv?
nej, skal bare ind på pædagoguddannelsen efter barsel..
Forstår godt du er nervøs. Jeg var oppe i samfundsfag HF c-niveau sidste år, jeg var sååååå nervøs men heldigvis trak jeg noget jeg kunne og fik 10. Jeg var så glad.... Det skal nok gå, krydser fingere
Jeg har en masse noter fra psykologi b/c niveau fra gymnasiet, hvis det skulle have interesse Kommer self. an på hvilke emner i har haft
(Hvis du skal op igen)
Secrets skriver: Jeg har en masse noter fra psykologi b/c niveau fra gymnasiet, hvis det skulle have interesse Kommer self. an på hvilke emner i har haft (Hvis du skal op igen)
du er sgu da en steg - skal nok op igen, ved bare ikke lige hvordan det hele skal forløbe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128