Manglende mens?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.678 visninger
23 svar
1 synes godt om
16. maj 2011

Lisbeth1985

Hej søde damer!

Jeg ved godt, at dette har været oppe før, så håber at det er okay, at vi lige tager den igen: Hvor langt tid gik der fra jeres mislykkede IVF-forsøg til i fik mens?

Jeg havde testdag d.29 april (negativ) og har stadig ikke set skyggen af fru rød.. Jeg synes efterhånden, at det er meget mystisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Sunflower

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde damer!

Jeg ved godt, at dette har været oppe før, så håber at det er okay, at vi lige tager den igen: Hvor langt tid gik der fra jeres mislykkede IVF-forsøg til i fik mens?

Jeg havde testdag d.29 april (negativ) og har stadig ikke set skyggen af fru rød.. Jeg synes efterhånden, at det er meget mystisk..

Øhh Det lyder da meget mærkeligt? Jeg fik desværre mens inden testdag.

Har du prøvet at teste igen? Jeg ville da nok lige ringe til klinikken og høre ad.

Anmeld

16. maj 2011

Lisbeth1985

Sunflower skriver:

Øhh Det lyder da meget mærkeligt? Jeg fik desværre mens inden testdag.

Har du prøvet at teste igen? Jeg ville da nok lige ringe til klinikken og høre ad.

Ja ikke? Det undrer virkelig også mig..

Prøver at teste igen i morgen (jeg tror dog ikke, at jeg er gravid) og så må jeg ringe til klinikken..

Det er bare SÅ træls, når ens krop opfører sig underligt!

Anmeld

16. maj 2011

Sof

Nu har jeg ikke været i behandling, men synes nu stadig det lyder lidt mystisk.

Har du prøvet før at forsøget er mislykkedes og i det tilfælde hvornår fik du så din menstruation der?

Jeg ville også prøve at tage en ny test og se hvad den siger

Anmeld

16. maj 2011

Lisbeth1985

Sof skriver:

Nu har jeg ikke været i behandling, men synes nu stadig det lyder lidt mystisk.

Har du prøvet før at forsøget er mislykkedes og i det tilfælde hvornår fik du så din menstruation der?

Jeg ville også prøve at tage en ny test og se hvad den siger

Sidste gang var mens en uge forsinket.. Men der er jo gået meget længere tid denne gang.. Det er mærkeligt

Anmeld

16. maj 2011

SaraLM

Tænker egentligt ikke du behøver vente til i morgen tidlig med at teste, når du eftehånden er mere end 14 dage over tid?

da for dig at den er der - og synes da bestemt du skal ringe til klinikken!

Anmeld

16. maj 2011

Sunflower

Lisbeth1985 skriver:

Ja ikke? Det undrer virkelig også mig..

Prøver at teste igen i morgen (jeg tror dog ikke, at jeg er gravid) og så må jeg ringe til klinikken..

Det er bare SÅ træls, når ens krop opfører sig underligt!

Ja, det er bare så irriterende at man skal gå og spekulere på alt det biologi... Hvorfor filen kan kroppen ikke selv finde ud af det

Nej, jeg ville nok heller ikke selv tro på en graviditet, men det er da mystisk, du er gået virkelig mange dage over tid og du har jo taget crinone (ik??) så der skulle da være rigeligt at bløde af... Man kan jo have lov at håbe at du bare har været langsom til at danne HCG

Ellers håber jeg klinikket kan give en fornuftig forklaring.

Anmeld

16. maj 2011

nielsen80

Hej Søde,

Du ved jeg selvfølgelig krydser ligesom alle andre, men min var også ret forsinket. Cirka 7 dage efter test dag. I cyklussen efter var den ligeledes 10 dage forsinket. Så ikke helt på dit niveau, men jeg har normalt en totalt regelmæssig mens. Tror din krop har rigtig godt af en pause nu - alle disse tegn peger bare i retningen på at det var det rigtige valg!

Anmeld

16. maj 2011

Lisbeth1985

Sunflower skriver:

Ja, det er bare så irriterende at man skal gå og spekulere på alt det biologi... Hvorfor filen kan kroppen ikke selv finde ud af det

Nej, jeg ville nok heller ikke selv tro på en graviditet, men det er da mystisk, du er gået virkelig mange dage over tid og du har jo taget crinone (ik??) så der skulle da være rigeligt at bløde af... Man kan jo have lov at håbe at du bare har været langsom til at danne HCG

Ellers håber jeg klinikket kan give en fornuftig forklaring.

Ja, jeg har fået crinone og burde derfor have fået en blødning, da jeg stoppede med det..

Hcg'en var 0 ved blodprøven, så jeg er ikke gravid - med mindre vi har lavet en økobaby.. Men det bør vi vel ikke kunne, når jeg ikke har haft mens?!

Ihh.. Håber klinikken kan opklare mysteriet i morgen..

Anmeld

16. maj 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Hej Søde,

Du ved jeg selvfølgelig krydser ligesom alle andre, men min var også ret forsinket. Cirka 7 dage efter test dag. I cyklussen efter var den ligeledes 10 dage forsinket. Så ikke helt på dit niveau, men jeg har normalt en totalt regelmæssig mens. Tror din krop har rigtig godt af en pause nu - alle disse tegn peger bare i retningen på at det var det rigtige valg!

Det tror jeg også... Det er bare træls, at min krop er usamarbejdsvillig mht mens, for nu bruger jeg en masse tid på at tænke på det..

Håber klinikken kan gøre mig klogere i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.