Ny økologisk babymad på frost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.028 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Silvia Bellido Wulff er mor til to, og kvinden bag det nye kulinariske babymadsprodukt lovemade. Et produkt med 100 % rene råvarer – tilsat en smule olie eller smør, som anbefales til babyer og INTET andet. Lovemade er udviklet af kokketeamet Kirk+Maarbjerg og er det tætteste småbørnsfamilierne kommer på selv at lave maden derhjemme. Vi bruger naturens konserveringsmetode – dybfrost – og bevarer den gode smag og konsistens.

Silvia Wulff, mor og direktør for lovemade:

”Jeg ville gerne lave et produkt, der var til mødre og fædre i den virkelige verden. Lige så dejligt det er at blive forældre, lige så svært kan det til tider være at få hverdagen til at hænge sammen. Jeg savnede et produkt, der kunne hjælpe mig i den travle hverdag. Færdiglavet babymad som jeg ikke behøvede at få dårlig samvittighed over at give mit barn, og som jeg rent faktisk selv havde lyst til at spise. Hverdagen skal hænge sammen, og som alle andre oplever jeg også manglende søvn, travlhed, tidspres og alt det andet, der følger med, når man er mor. Målet med lovemade er, at lave et kvalitets convenienceprodukt, som forældre kan have tillid til, og som både er sundt, økologisk, rent og smagsfuldt. Der er ikke noget trick ved lovemade, det er meget simpelt: vi har lavet et rent produkt med 100% økologiske råvarer – og frosset det ned i små portioner; som man ville gøre derhjemme, hvis man bare havde lidt mere tid i hverdagen. ”

lovemade modtager støtte fra Innovationsloven under Fødevarestyrelsen. Støtten gives til projekter, der bl.a. skal bidrage til at sikre, at de fødevarer der produceres er sunde og af høj kvalitet. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Nessie

Karoline skriver:

Silvia Bellido Wulff er mor til to, og kvinden bag det nye kulinariske babymadsprodukt lovemade. Et produkt med 100 % rene råvarer – tilsat en smule olie eller smør, som anbefales til babyer og INTET andet. Lovemade er udviklet af kokketeamet Kirk+Maarbjerg og er det tætteste småbørnsfamilierne kommer på selv at lave maden derhjemme. Vi bruger naturens konserveringsmetode – dybfrost – og bevarer den gode smag og konsistens.

Silvia Wulff, mor og direktør for lovemade:

”Jeg ville gerne lave et produkt, der var til mødre og fædre i den virkelige verden. Lige så dejligt det er at blive forældre, lige så svært kan det til tider være at få hverdagen til at hænge sammen. Jeg savnede et produkt, der kunne hjælpe mig i den travle hverdag. Færdiglavet babymad som jeg ikke behøvede at få dårlig samvittighed over at give mit barn, og som jeg rent faktisk selv havde lyst til at spise. Hverdagen skal hænge sammen, og som alle andre oplever jeg også manglende søvn, travlhed, tidspres og alt det andet, der følger med, når man er mor. Målet med lovemade er, at lave et kvalitets convenienceprodukt, som forældre kan have tillid til, og som både er sundt, økologisk, rent og smagsfuldt. Der er ikke noget trick ved lovemade, det er meget simpelt: vi har lavet et rent produkt med 100% økologiske råvarer – og frosset det ned i små portioner; som man ville gøre derhjemme, hvis man bare havde lidt mere tid i hverdagen. ”

lovemade modtager støtte fra Innovationsloven under Fødevarestyrelsen. Støtten gives til projekter, der bl.a. skal bidrage til at sikre, at de fødevarer der produceres er sunde og af høj kvalitet. 

Hvilken aldersgruppe bliver det lavet til, og hvor kan man købe det?

Anmeld

16. maj 2011

Anne85

Har prøvet dem - og prinsessen elsker dem (selvom de nok er til lidt yngre børn (det er most til ukendelighed) - hun er 10 mdr)

Men det er nemt til de travle dage eller til at tage med på tur

Jeg har forresten købt dem i super brugsen

Anmeld

16. maj 2011

Lisbeth85

Jeg har set dem i Føtex også. Har ikke prøvet dem endnu, da jeg synes de er ret dyre, men måske en dag de er på tilbud

Anmeld

16. maj 2011

Isabella_mor

4 og 6 mdr. måske også 8 mdr.

jeg har prøvet den grønne, med gulerod og pastinak. 

det er et fedt koncept og rart at have noget hurtigmad in case at man skal skynde sig eller sådan noget.. 

de kan købes i IRMA, Superbrugsen Føtex. der har jeg set dem indtil videre. 

Anmeld

1. juni 2011

Silvia Wulff

Hej alle, jeg hedder Silvia og det er mig der står bag lovemade. Dejligt at læse om det herinde... Man kan købe lovemade i Føtex, Kvickly, Irma, SuperBrugsen og Mad&Vin... Husk at det ligger på frost, så det er der man skal se efter lovemade. Hvis I har lyst kan I læse mere om produktet på www.lovemade.dk - og ellers er I meget velkomne til at like lovemade inde på facebook. Der holder jeg opdateret når jeg ved det er på tilbud, og andet nyt om lovemade... Håber I bliver rigtig glade for det. Og ikke mindst jeres små guldklumper. Mange hilsener fra Silvia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.