Skriver lige ano.
Men sagen er den at min datter d. 29 april får et brud på skinnebenet. et såkaldt greenstick fraktur. Nå men altså jeg hentede hende ved sædvanlig tid i vs. og får at vide af en pæd. at hun er kommet til at sparke til en skammel med hjul på, som min datter stod op ad. det resulterede så i at min datter falder og slå hovedet. Hun fik en lille skramme som blødte lidt. Nå men som pæd. sagde jeg kunne da trøste hende. Jeg spørger hvor min datter er. får at vide at hun er lagt ned og sove. Så jeg henter henter hende op.
Lægger godt mærke til at hun små klynker, men det gør hun nogle gange når man vækker hende, så tænker ik videre over det. Vi tager op og handle og min pige små klynker hist og her. Jeg ringer til min far som er læge og spørger om hun kan have fået en hjernrystelse for jeg synes der er noget underligt i hendes adfær. Det mener min far ik, da deres kranier osv. er meget bløde endnu. Nå men kommer hjem hvor min datter små græder igen. jeg tænker gad vide om hun er tørstig eller sulten så jeg tilbyder hende lidt, men hun vil ikke have det. Hun gø tegn til at hun vil ned. jeg stiller hende op ad bordet og så skal jeg love for pigen begynder at græde. jeg skynder mig at tage hende op og trøste hende. Jeg bliver rigtig bekymret nu ogf ringer efter hende far der får besked på at skynde sig hjem. Prøver igen at se hvad der sker hvis jeg sætter hende ned og hun løfter det ene ben og vil ikke støtte på det. Nå men vi tager til vagtlægen mefd det sammen. Han tror det er slagt og sender os hjem, med besked på at komme igen dagen efter hvis hun stadig ikke vil støtte på det. dagen efter vil hun stadig ikke støtte på det og vi kommer op og får taget røntgen osv. det viser sig at skinnebenet er brækket. Så på med gipsen.
Min datter tager det bare så flot. Hun kravler og forsøger at gå lidt langts møblerne med gipsen på
Er bare så stolt af hende.
Nå men så er sagen at hvordan hulan kan de vuggestuen lægge et lille barn ned og sove der har slået hovedet? Og hvorfor hulan har de ikke tjekket om der var sket andet?? Sku ikke rart at tænke på at min pige har ligget selv med brækket ben i 1 1/2 til jeg kom og hentede hende! Det kan få mig til at græde bare ved tanken.
Synes vs har handlet helt forkert i denne situation og de skulle have ringet til mig. Pæd. sagde endda at det var ret voldsomt da hun faldt...øh endnu en grundt til at ringe!
Hvad synes I ? Og hvordan ville I håndterer sådan en sag?
Vi har selvf. bedt om at få en udskrift af forløbet så vi kan givet det til vores forsikringsselskab. den veneter vi dog stadig på selvom det nu er snart to uger siden det skete. det er sku egentlig også ringe. Nå men altså pæd. er selvf. meget ked af det og jo også en hændeligt uheld. Kan ellers rigtig godt lide institutionen, og min datter er glad for at være der. Mne må sige de har skuffet mig lidt, og at min tillid til dem ikke lægger på det højeste. Hvilket jo er smadder ærgeligt. .
Nå men altså satser på min pige får gipsen af den 25 maj. Glæder mig.
Anmeld