hvordan har I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

anjaditte

Sidder her og føler ikke rigtigt mig gravid, men det er jeg

Da jeg ventet bassemanden var jeg træt, og da jeg ventet min store pige kastet jeg op. Så jeg går og venter på at jeg kan mærke noget.

Jeg er 6 uger henne.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Mira0911

Jeg er 22+0 idag... Og venter en pige... Jeg er rigtig træt, døgnkvalme og opkast fra om morgen til om eftermiddagen/aften... Nøjagtig det samme da jeg ventede min første pige... 

Nogle aftener kan jeg være total frisk og andre rigtig skidt.. Det svinger meget... 

Anmeld

16. maj 2011

4kløver

Vær da glad for at wc ikke er dit andet hjem jeg har heller ikke kunne mærke noget som helst med mine.

Anmeld

16. maj 2011

Kageelsker

anjaditte skriver:

Sidder her og føler ikke rigtigt mig gravid, men det er jeg

Da jeg ventet bassemanden var jeg træt, og da jeg ventet min store pige kastet jeg op. Så jeg går og venter på at jeg kan mærke noget.

Jeg er 6 uger henne.....

Jeg er i 7. uge, og har haft symptomer siden midten af 4. uge - ligamentsmerter og ømme bryster. Har haft meget lidt kvalme, men en anelse madlede til tider.

Selvom jeg næsten dagligt har ret ondt i underlivet, så klager jeg ikke, ved det kan være meget værre! Er taknemmelig for at jeg ikke har kvalme!

Anmeld

16. maj 2011

Filippa & Liva

Jeg har det nogenlunde - nu...

1. trimester var ærlig talt et rent helvede...

Boede bogstavelig talt ude på wc'et og havde konstant kvalme, røg ind og ud af sygehuset - føj det var ikke sjovt.

Der kommer noget vidunderligt ud af det!

Anmeld

16. maj 2011

henh01

Jeg er en af de heldige.. Har ALDRIG kastet op, været sløj eller haft monster ømme bryster under mine graviditeter. Desværre har jeg begge gange taget meget på som jeg stadig kæmper med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.