Kiropraktor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Dinna88

SanneBoe skriver:

Fik en tid allerede imorgen, dog inde ved Erling - men det prøver vi Mange tak

Oooh, Erling! Ham er jeg ikke gode venner med Han skulle være kanon dygtig, men hans personlighed er slet ikke mig. Jeg har arbejdet dernede. Men forhåbentlighed er han kanon overfor patienterne, frem for dem han bestemmer over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

AnneBJ

SanneBoe skriver:

Ja, tager bestemt heller ikke kiropraktor som den første løsning, vi har stort set været alt igennem, men jeg har det som omvendt, jeg syntes bestemt ikke fys'er er mildere i deres behandlinger, jeg fik selv en skade fra fys-behandlinger, men man ska jo også passe på med at generealisere

Ville bare lige fortælle dig, at min Felix har været ved kiropraktor, bare sådan et hel-kropstjek, fordi jeg kender kiropraktoren, og det var en helt fantastisk oplevelse. Hun var så dygtig og god til ham, og det meste af tiden lignede han en der bare nød det!

Bare for, at du ikke frygter det bliver slemt for ham, for det smitter jo muligvis af på ham! Håber det hjælper!

Anmeld

16. maj 2011

Hvem?

Dinna88 skriver:

Oooh, Erling! Ham er jeg ikke gode venner med Han skulle være kanon dygtig, men hans personlighed er slet ikke mig. Jeg har arbejdet dernede. Men forhåbentlighed er han kanon overfor patienterne, frem for dem han bestemmer over

Ha, jeg har været i hjemmeplejen i 6 år, så jeg har mødt de særeste personligheder, men bare han ved hva han laver, så har han min respekt

Anmeld

16. maj 2011

Hvem?

AnneBJ skriver:

Ville bare lige fortælle dig, at min Felix har været ved kiropraktor, bare sådan et hel-kropstjek, fordi jeg kender kiropraktoren, og det var en helt fantastisk oplevelse. Hun var så dygtig og god til ham, og det meste af tiden lignede han en der bare nød det!

Bare for, at du ikke frygter det bliver slemt for ham, for det smitter jo muligvis af på ham! Håber det hjælper!

Jeg frygter skam overhovedet ingenting, jeg er bare spændt på om der endelig er noge der kan give os en forklaring på hva det er der gør ham så stiv, når han blir lagt ned

Anmeld

16. maj 2011

Dinna88

SanneBoe skriver:

Ha, jeg har været i hjemmeplejen i 6 år, så jeg har mødt de særeste personligheder, men bare han ved hva han laver, så har han min respekt

Hæhææææææ Ja, så skal I nok komme godt ud af det. Han har bare halvt spist mig verbalt engang, fordi jeg ikke støvsugede som han ønskede 

Anmeld

16. maj 2011

Madam Blå

SanneBoe skriver:

Ja, tager bestemt heller ikke kiropraktor som den første løsning, vi har stort set været alt igennem, men jeg har det som omvendt, jeg syntes bestemt ikke fys'er er mildere i deres behandlinger, jeg fik selv en skade fra fys-behandlinger, men man ska jo også passe på med at generealisere

Ja, jeg fik det til at lyde som en skræmme kampagne, og meget generaliserende. Derfor jeg lige smed en besked mere

Ja, den enes guld er den andens skrald Måske man med sådanne behandlinger skal gå mere efter de behandlere, som man har hørt godt om Min kiropraktor var skidt, men min fys er god. Har dog også været ved andre fysser, der virkelig kun gjorde det værre..

Håber virkelig i finder noget, som kan hjælpe ham Og at det hele løser sig i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.