afbudsrejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

henh01

Åhh drømmer sådan om en tur sydpå NUUU... Manden og jeg var "enige" om at det var en god ide og vi begyndte at kigge lige indtil vi vågnede op til virkeligheden - mangler pas til mindstemanden ØV!

Hvor skulle man tage til på denne tid af året hvor vejret er skønt og det er billigt at komme til og leve??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Kindfed

Jeg ved ikke lige, hvor der er godt på denne tid af året, men mht. passet, så fik vi vores til drengen på tre dage. Så det skal I nok nå. Man kan endda påføre, at det haster og det koster jo næsten ingenting ift. et voksenpas, omkring 160kr 

Anmeld

16. maj 2011

henh01

Kindfed skriver:

Jeg ved ikke lige, hvor der er godt på denne tid af året, men mht. passet, så fik vi vores til drengen på tre dage. Så det skal I nok nå. Man kan endda påføre, at det haster og det koster jo næsten ingenting ift. et voksenpas, omkring 160kr 

hvad koster 160 kr?

Anmeld

16. maj 2011

AnneAlbertsen

KROATIEN, øen krk i en lille bilfri by der hedder Valun. Ellers et sted langs kysten i Kroatien. Tag evt. telt med, de har mange fede campingpladser, når man har børn. 

Der er ca. 29 grader nu og det er møgbilligt at leve. 

Vi spiste ude hver aften min kæreste, jeg og vores søn Cedrik vi drak vin, fik to retter og kaffe bagefter ca. 200 alt i alt. En stor fadøl på cafe koster ca. 10 kr. En god espresso 5 kr. 

Tjek det ud på nettet. 

Vi har været der to gange nu og vender helt sikkert tilbage igen. 

Anmeld

16. maj 2011

Nemesis

Få da lavet et pas så! :-) Det tager maks en uge og det koster kun 160 for et børnepas.

:-) Sisse

Anmeld

16. maj 2011

Dinna88

henh01 skriver:

Åhh drømmer sådan om en tur sydpå NUUU... Manden og jeg var "enige" om at det var en god ide og vi begyndte at kigge lige indtil vi vågnede op til virkeligheden - mangler pas til mindstemanden ØV!

Hvor skulle man tage til på denne tid af året hvor vejret er skønt og det er billigt at komme til og leve??

Malta skulle være SÅ lækkert lige nu! Snakkede med min bror igår, der bor dernede lige nu, og han sagde, at vejret er kanooooon

Anmeld

16. maj 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Malta skulle være SÅ lækkert lige nu! Snakkede med min bror igår, der bor dernede lige nu, og han sagde, at vejret er kanooooon

eg har været på malta og synes ikke det var videre spændende. Alle talte dansk og vi boede ret langt fra noget der minede om en by.

Anmeld

16. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
ladydan1 skriver:

Få da lavet et pas så! :-) Det tager maks en uge og det koster kun 160 for et børnepas.

Jeg har lige fået lavet pas til min dreng på 3 1/2 år og det kostede 115 kr.

Anmeld

16. maj 2011

Dinna88

henh01 skriver:

eg har været på malta og synes ikke det var videre spændende. Alle talte dansk og vi boede ret langt fra noget der minede om en by.

tricket når mn rejser er jo at undgå turiststeder, hvilket i tydeligvis ikke har gjort Deres nationalsprog er jo engelsk.

Anmeld

16. maj 2011

henh01

ladydan1 skriver:

r lige talt med kommunen og fik af vide at det normalvis tog 3 uger, men med haster på 6 hverdage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.