Hjælp til to handicappet drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

twinboys

Vi har fået slettet alle dørtrin i huset , og tilskud til ramper , fordi jeg ikke ville leve med deres stål ramper ude for

eeeejjj hvor dejligt for jer... men kender selv til at kæmpe mod systemet få nej og anke og til sidst vinde...

Det kræver viiildt meget...

Hvad er det nu der er galt hos jer... Er det Alberte er det ikke det hun hedder???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

mortilflere

twinboys skriver:

eeeejjj hvor dejligt for jer... men kender selv til at kæmpe mod systemet få nej og anke og til sidst vinde...

Det kræver viiildt meget...

Hvad er det nu der er galt hos jer... Er det Alberte er det ikke det hun hedder???

Det er oxo det vi har fået nemmest

Vi kæmper meget og pt kæmper vi fordi vi ikke er som andre handicap familier og siger ja tak til det de tilbyder...

Alberte har nok 3 mentale diganoser og 3-4 fysiske , når jeg siger nok er det fordi hun er opgivet i flere lande , hun er i dag gående , men bruger kørestole når hun er fysisk og mental bombet ..

Alberte sover ikke tiden væk , hver aften bruger jeg mellem 1 til 4 timer på at få hende til at sove , nogen nætter lykkes det , andre sover hun kun 40 min på en nat...

hun sover hele natten ca 11 nætter om mdr 

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

mortilflere skriver:

Det er oxo det vi har fået nemmest

Vi kæmper meget og pt kæmper vi fordi vi ikke er som andre handicap familier og siger ja tak til det de tilbyder...

Alberte har nok 3 mentale diganoser og 3-4 fysiske , når jeg siger nok er det fordi hun er opgivet i flere lande , hun er i dag gående , men bruger kørestole når hun er fysisk og mental bombet ..

Alberte sover ikke tiden væk , hver aften bruger jeg mellem 1 til 4 timer på at få hende til at sove , nogen nætter lykkes det , andre sover hun kun 40 min på en nat...

hun sover hele natten ca 11 nætter om mdr 

Hold da op det er også noget at se til...

hvis du har lyst til at snakke en dag så skriv endelig en pb... vi kæmper jo også med vores drenge...

Majbritt

Anmeld

18. maj 2011

mortilflere

twinboys skriver:

Hold da op det er også noget at se til...

hvis du har lyst til at snakke en dag så skriv endelig en pb... vi kæmper jo også med vores drenge...

Majbritt

ja vi skulle lige ha nr 4 nemme LOOOOOOOOOOOL 

Dælme godt hun valgte at bive nr 4 LOL for vi for ikke flere  og ville ikke undvære hende eller de andre for noget i verden 

Tak , du er oxo meget velkommen

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

mortilflere skriver:

ja vi skulle lige ha nr 4 nemme LOOOOOOOOOOOL 

Dælme godt hun valgte at bive nr 4 LOL for vi for ikke flere  og ville ikke undvære hende eller de andre for noget i verden 

Tak , du er oxo meget velkommen

vi elsker jo vores børn selvom de kræver mere end andre børn... og jeg tror vi er valgt præcis ud fordi vi kan rumme dem og hjælpe dem... men tro mig det er fuc.... hårdt til tider men det kender du jo...men guuuuuuuuuuud hvor jeg elsker dem

Majbritt

Anmeld

18. maj 2011

mortilflere

twinboys skriver:

vi elsker jo vores børn selvom de kræver mere end andre børn... og jeg tror vi er valgt præcis ud fordi vi kan rumme dem og hjælpe dem... men tro mig det er fuc.... hårdt til tider men det kender du jo...men guuuuuuuuuuud hvor jeg elsker dem

Majbritt

Er het enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.