Hjæælp med fondant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

grøn · ært

Hej tøser - jeg har samlet mig en masse mod og vil super gerne forsøge mig med fondant! MEN, jeg har ingen microbølgeovn... Kan jeg så ikke selv lave fondant? Eller er der forskel på MarshMallow Fondant og bare Fondant?

Uanset, kan jeg selv lave noget fondant uden micro-ovn, eller skal jeg købe noget færdiglavet?.. ((Jeg er IKKE meget for færdiglavede ting og sager... Så jeg håber jeg selv kan!))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Tina&Laura

Hyldeblomst skriver:

Hej tøser - jeg har samlet mig en masse mod og vil super gerne forsøge mig med fondant! MEN, jeg har ingen microbølgeovn... Kan jeg så ikke selv lave fondant? Eller er der forskel på MarshMallow Fondant og bare Fondant?

Uanset, kan jeg selv lave noget fondant uden micro-ovn, eller skal jeg købe noget færdiglavet?.. ((Jeg er IKKE meget for færdiglavede ting og sager... Så jeg håber jeg selv kan!))

http://www.min-mave.dk/grupper/kager/thread-1738814.htm

Som beskrevet i opskriften kan du også lave det i vandbad ..

Anmeld

16. maj 2011

Bellinda89

Hyldeblomst skriver:

Personligt kan jeg bedre lige at lave mmf over vandbad.. 

Anmeld

16. maj 2011

grøn · ært

Tina&Daniel skriver:

http://www.min-mave.dk/grupper/kager/thread-1738814.htm

Som beskrevet i opskriften kan du også lave det i vandbad ..

Neej - hvor smart! Jeg havde tænkt tanken, men aldrig læst det i en opskrift, derfor turde jeg ikke tage chancen 

Anmeld

16. maj 2011

Tina&Laura

Hyldeblomst skriver:

Neej - hvor smart! Jeg havde tænkt tanken, men aldrig læst det i en opskrift, derfor turde jeg ikke tage chancen 

Det er i hvertfald den opskrift jeg bruger hver gang - jeg synes faktisk den er nem og ret overskuelig.

Held og lykke i hvertfald  ..

Anmeld

16. maj 2011

grøn · ært

CelinasMoarh skriver:

Personligt kan jeg bedre lige at lave mmf over vandbad.. 

Hvor dejligt at vide! Så vil jeg godt nok bare igang med det samme!

Tusinde tak for så hurtig respons begge to - så kan jeg alligevel få det handlet med her om en halv times tid. TAK!

Anmeld

16. maj 2011

Bellinda89

Hyldeblomst skriver:

Hvor dejligt at vide! Så vil jeg godt nok bare igang med det samme!

Tusinde tak for så hurtig respons begge to - så kan jeg alligevel få det handlet med her om en halv times tid. TAK!

Det var da så lidt

God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.