Hvordan opbevarer I jeres sager?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Kindfed

Jeg har efterhånden fået skrabet en del til huse, som i øjeblikket ligger i to papkasser med det resultat, at jeg altid skal rode rundt og får smidt alle tingene omkring mig. Enormt upraktisk og enormt irriterende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

roenlund

jeg var lige hoppet ind i kageklubben for at oprette lige dette indlæg...

Jeg har selvnogle bøtter til de små ting og resten er så i nogle poser men vil rigtig gerne finde en løsning hvor jeg kan samle det hele og somikke koster en bondegård...

Så tøser kom frit frem og smid et billede af hvordan jeres kagegrej bliver opbevaret...

Anmeld

16. maj 2011

Kageelsker

Jeg har for lang tid siden købt en værktøjskuffert i Aldi, til 80 kr tror jeg. Der opbevarer jeg alle mine udstikkere, modelleringsværktøj og hvad jeg ellers har af småting.

Alle kageforme, mit kagestativ og hvad jeg ellers har ligger forskellige steder i køkkenet hvor der lige er plads (til stor irritation for min dejlige kæreste ) Men det er rigtig rart at have alle smådimser samlet. Har oploadet nogle billeder af min "kuffert" så i kan se hvordan den ser ud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. maj 2011

roenlund

Kageelsker skriver:

Jeg har for lang tid siden købt en værktøjskuffert i Aldi, til 80 kr tror jeg. Der opbevarer jeg alle mine udstikkere, modelleringsværktøj og hvad jeg ellers har af småting.

Alle kageforme, mit kagestativ og hvad jeg ellers har ligger forskellige steder i køkkenet hvor der lige er plads (til stor irritation for min dejlige kæreste ) Men det er rigtig rart at have alle smådimser samlet. Har oploadet nogle billeder af min "kuffert" så i kan se hvordan den ser ud 

det er rigtig smart, har overvejet en større værktøjskasse sa den ikke bare lige bliver for lille og skal skiftes eller man skal have en mere...

Anmeld

18. maj 2011

Kindfed

Kageelsker skriver:

Hvor er den smart! Nu må jeg vist en tur i Harald Nyborg. Tak

Anmeld

18. maj 2011

Lou87

Jeg skal ind og have dem ikea har til 29 kr ..
Der kan man selv opdele rummene med de skillevægge der er med.

Anmeld

18. maj 2011

roenlund

Lou87 skriver:

Jeg skal ind og have dem ikea har til 29 kr ..
Der kan man selv opdele rummene med de skillevægge der er med.

dem har jeg tre af, men problemet for mig er at man ikke kan fjerne alle inddelingerne og så erder f.eks. ikke plads til funky letters udstikkerne...

Anmeld

18. maj 2011

Lou87

roenlund skriver:

dem har jeg tre af, men problemet for mig er at man ikke kan fjerne alle inddelingerne og så erder f.eks. ikke plads til funky letters udstikkerne...

Hmm nå det er jo så ikk særlig fedt

Hva har du i stedet for så ??

Anmeld

18. maj 2011

roenlund

Lou87 skriver:

Hmm nå det er jo så ikk særlig fedt

Hva har du i stedet for så ??

Jeg bruger de tre og så har jeg sådan et pose net til de ting der ikke kan være der... det er derfor jeg leder efter en bedre løsning... tror måske lidt jeg skal have sådan en værktøjstrolley som hende den ene havde i søndags... 

Anmeld

18. maj 2011

Lou87

roenlund skriver:

Jeg bruger de tre og så har jeg sådan et pose net til de ting der ikke kan være der... det er derfor jeg leder efter en bedre løsning... tror måske lidt jeg skal have sådan en værktøjstrolley som hende den ene havde i søndags... 

JA den var skisme også smart!
Men fik ikk fat i hvor den var fra og til hvor meget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.