priktest til småbørn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

lucas<3

Ni-ko-li-ne skriver:

har du selv prøvet det?

det er ikke et ret voldsomt prik... Det er sådan en lille spids metal ting... Jeg tror ikke vores datter græd grundet smerten, men dels fordi hendes arm skulle holdes fast og dels fordi hun var skide bange efter det mislykkede blodprøve forsøg

jeg fik da jeg var 6 men kan ikk rigtig huske noget andet end min arm var helt blå omkring der hvor hun prikkede mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Ni-ko-li-ne

luppe-laban skriver:

jeg fik da jeg var 6 men kan ikk rigtig huske noget andet end min arm var helt blå omkring der hvor hun prikkede mig..

okay, det blev den ikke her, hverken første eller anden gang... Hendes far har også lige fået lavet en priktest, der blev det heller ikke blåt.... men det er nok ret individuelt

Anmeld

16. maj 2011

lucas<3

Ni-ko-li-ne skriver:

okay, det blev den ikke her, hverken første eller anden gang... Hendes far har også lige fået lavet en priktest, der blev det heller ikke blåt.... men det er nok ret individuelt

hvor mange prik fik din datter taget.?

Anmeld

16. maj 2011

Ni-ko-li-ne

luppe-laban skriver:

hvor mange prik fik din datter taget.?

hmmmm otte, ti stykker

Anmeld

16. maj 2011

Henri84

Jeg tror det er meget forskelligt!! Vores børnelæge (som har speciale i astma og allergi) siger priktest intet kan bruges til før de når skolealderen! Så her bliver der taget blodprøver i stedet.. Men ved de på nogle børneafdelinger også tester små børn med priktest..

Anmeld

16. maj 2011

2721

Henri84 skriver:

Jeg tror det er meget forskelligt!! Vores børnelæge (som har speciale i astma og allergi) siger priktest intet kan bruges til før de når skolealderen! Så her bliver der taget blodprøver i stedet.. Men ved de på nogle børneafdelinger også tester små børn med priktest..

Det samme siger vores. Vi har også lige fået taget blodprøve. Min dreng er knap 11 mdr.

Anmeld

16. maj 2011

lucas<3

Henri84 skriver:

okay .. viste ikk man kunne tage en blodprøve for og se det..

Anmeld

16. maj 2011

Henri84

luppe-laban skriver:

okay .. viste ikk man kunne tage en blodprøve for og se det..

Det kan man, og det skulle vidst være den metode der er mest sikker til så små børn

Anmeld

16. maj 2011

lucas<3

Henri84 skriver:

Det kan man, og det skulle vidst være den metode der er mest sikker til så små børn

okay .. der kan man bare se så blev jeg lidt kloger i dag os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.