Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Endelig har jeg fået af vide hvornår jeg skal til scanning.. Troede de havde glemt mig, da jeg er 11+1 idag og stadig ikke havde fået brev, så ringede ind til dem og fik dato... den 25 maj Glæder mig som et lille barn til juleaften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu er jeg i 12+0 og jeg skal til scanning på onsdag, glæder mig til at se hvor mange der er der inde :-)
Dejligt. Så er der ikke lang tid til du kan kigge ind til bebsen eller bebserne i maven
Hvor skal du føde?
Jeg skal føde i Aalborg.
Nej, det bliver dejligt at komme ind og se, vi tror begge to at der er to, men nu må vi se
Uh det er spændende
Husk at opdatere ,er nysgerrig
Annemor... skriver: Jeg skal føde i Aalborg. Nej, det bliver dejligt at komme ind og se, vi tror begge to at der er to, men nu må vi se
Hvordan kan det være i tror det? Er der tvillinger i familien?
Min kærestes far er tvilling og der er et hold tvillinger mere i hans fars søskendeflok.
Så chancen er der i hvert fald og med den mave jeg allerede har så tror vi på det.
Annemor... skriver: Endelig har jeg fået af vide hvornår jeg skal til scanning.. Troede de havde glemt mig, da jeg er 11+1 idag og stadig ikke havde fået brev, så ringede ind til dem og fik dato... den 25 maj Glæder mig som et lille barn til juleaften
Spændende....
ihh hvor skønt... vi glæder os til en update...
for alt går vel
Tak tak :-)
Jeg skal nok komme med en update :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128