Hjælp til indretning på meget lidt plads!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.198 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Anonym trådstarter

Vi har en toværelses lejlighed. Og vores soveværelse vil jeg gerne have et sødt babyhjørne i, med puslebord osv. Det er meget småt her, sådan virkelig.. vi har lige plads til en seng og en reol. Nogle gode idéer til hvordan man laver lidt plads lidt flot til en lille ny?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Sitrani

Vi bor i en 3 værelses, men vores sovecærelse er heller ikke kæmpe, og der skal bebsen sove, men vi laver så et baby-hjørne inde i stuen i stedet for, så det kun  er dens seng, der står ved siden af vores.... Det vil jeg måske også foreslå jer, når nu der næsten ikke er plads inde i soveværelset..... det er svært og sige hvad I ellers kan gøre, når man ikke har været i jeres hjem

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Vi bor i en 3 værelses, men vores sovecærelse er heller ikke kæmpe, og der skal bebsen sove, men vi laver så et baby-hjørne inde i stuen i stedet for, så det kun  er dens seng, der står ved siden af vores.... Det vil jeg måske også foreslå jer, når nu der næsten ikke er plads inde i soveværelset..... det er svært og sige hvad I ellers kan gøre, når man ikke har været i jeres hjem

Der er desværre mindre plads i stuen end der er i soveværelset, vi har tre dyr, derfor er det meget trængt. Og vores møbler er kæmpe, pluds min kæreste er vild med alt eletronik, så vores stue ligner en fona, så det ikke et sted et babyhjørne ville passe ind, desværre

Anmeld

16. maj 2011

TheLittleOne

Et puslebord man kan sætte på væggen ?

Vi bor også meget smårt... Vi har revet et skab ned og bygget en puselplads, nærmest inde i skabet som ikke er der!

Jeg vil gerne sende billed hvis det er ?

Anmeld

16. maj 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Der er desværre mindre plads i stuen end der er i soveværelset, vi har tre dyr, derfor er det meget trængt. Og vores møbler er kæmpe, pluds min kæreste er vild med alt eletronik, så vores stue ligner en fona, så det ikke et sted et babyhjørne ville passe ind, desværre

Nååårh ok... Ja, så er det svært......

Anmeld

16. maj 2011

SussieThyssen

Har man ikke ret meget plads, så gå i højden!

Byg jer et hævet seng, nærmest som en hems oppe under loftet.
Nednunder kan I så have plads til baby med pusleplads og hele molevitten. Det giver også ekstra gulvplads.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. maj 2011

otlitrom

SussieThyssen skriver:

Har man ikke ret meget plads, så gå i højden!

Byg jer et hævet seng, nærmest som en hems oppe under loftet.
Nednunder kan I så have plads til baby med pusleplads og hele molevitten. Det giver også ekstra gulvplads.

Kærligst
Sussie

Væghængt pusleplads og ja.. Brug højden!

Anmeld

16. maj 2011

AnneBJ

Jeg stemmer også for væghænt pusleplads! Evt. over babys seng... Jeg er glad for vi ikke er "gået i højden" herhjemme, med fx hævet dobbeltseng, det havde jeg ikke kunnet efter fødslen, pga. syninger... bare lige en tanke! Men et puslebord på væggen er en lækker løsning!

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak piger!! tror jeg vil udnytte højden så!!

Anmeld

16. maj 2011

Stjernestoev

Udnyt det ved at indrette med rum-i-rum løsningen. Lav små hjørner, og udnyt så både gulv, loft, og væggen :-)

http://www.carlascafe.dk/2011/01/boligliv.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.