Må lige ud med det!!!
Min søn har haft en bule under højre øre i 3uger nu, vi var ved vores egen lægen på 2. dagen, han vil lige se den an og den ville svinde, det gjorde den ikke, så på 5. dagen fik Oliver pencilin for formodet betændelse et sted i hovedet.... Dette hjalp ikk, da bulen voksede, min lægen henviser oz til akut tid hos ørelægen. Vi var hos ørelægen torsdags og får vide det er ørespytkirtlen som er hævet, han giver mig oz pencilin (imacilin) til en uge... Men igår var den igen større og rød/blålig og Oliver skreg så snart jeg nærmede den... Ringede da til lægevagten som siger vi skal komme ind, for hun tror der er kommet en byld, og jeg tænker NÅHHH puha så skal den bare tømmes... Har frygtet længe det var alvorligt... Hun henviser oz akut til øre-næse-hals amb. på århus kommune hospital...De scanner ham under øret, da de fandt 2mere, en under hagen og en på halsen....... De tager en helt masse blodprøver og en prøve af bulen... Lægen fortæller oz de tager prøver fordi der er risiko for det er en ondartet svulst

Min lille dreng har muligvis kræft- han er 2½år!!!-Hvor fuck er virkeligheden???
Vi får først svar i næste uge!!!!!!!-bare tanken om det er kræft så har den i hvert fald været i udbrud i mindst 3uger

Var så selv til scanning med baby i maven og fik at vide alt e godt og der er nok fostervand, så risikoen for for tidlig fødsel er lig nul, men kan knap nok glæde mig over nyheden, synes der hænger sort sky over oz
Havde lige sidste torsdag fået af vide Troia har klaret hendes ekstrem for tidlig fødsel uden men, min mand startede læreplads idag...
Hva fuck gør man!!!!!
Beklager rodet, er et tudehovede så snart ungerne sover...
Anmeld