Fuck verden er uretfærdig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.140 visninger
46 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Må lige ud med det!!!

Min søn har haft en bule under højre øre i 3uger nu, vi var ved vores egen lægen på 2. dagen, han vil lige se den an og den ville svinde, det gjorde den ikke, så på 5. dagen fik Oliver pencilin for formodet betændelse et sted i hovedet.... Dette hjalp ikk, da bulen voksede, min lægen henviser oz til akut tid hos ørelægen. Vi var hos ørelægen  torsdags og får vide det er ørespytkirtlen som er hævet, han giver mig oz pencilin (imacilin) til en uge... Men igår var den igen større og rød/blålig og Oliver skreg så snart jeg nærmede den... Ringede da til lægevagten som siger vi skal komme ind, for hun tror der er kommet en byld, og jeg tænker NÅHHH puha så skal den bare tømmes... Har frygtet længe det var alvorligt... Hun henviser oz akut til øre-næse-hals amb. på århus kommune hospital...De scanner ham under øret, da de fandt 2mere, en under hagen og en på halsen....... De tager en helt masse blodprøver og en prøve af bulen... Lægen fortæller oz de tager prøver fordi der er risiko for det er en ondartet svulst

Min lille dreng har muligvis kræft- han er 2½år!!!-Hvor fuck er virkeligheden???

Vi får først svar i næste uge!!!!!!!-bare tanken om det er kræft så har den i hvert fald været i udbrud i mindst 3uger

Var så selv til scanning med baby i maven og fik at vide alt e godt og der er nok fostervand, så risikoen for for tidlig fødsel er lig nul, men kan knap nok glæde mig over nyheden, synes der hænger sort sky over oz

Havde lige sidste torsdag fået af vide Troia har klaret hendes ekstrem for tidlig fødsel uden men, min mand startede læreplads idag...

Hva fuck gør man!!!!!

Beklager rodet, er et tudehovede så snart ungerne sover...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

JulieE

Ne nej nej!! Hvor forfærdelig en besked at få! jeg håber det allerbedste for din lille dreng!!

Anmeld

16. maj 2011

.....

Oliver&Troia <3 skriver:

Må lige ud med det!!!

Min søn har haft en bule under højre øre i 3uger nu, vi var ved vores egen lægen på 2. dagen, han vil lige se den an og den ville svinde, det gjorde den ikke, så på 5. dagen fik Oliver pencilin for formodet betændelse et sted i hovedet.... Dette hjalp ikk, da bulen voksede, min lægen henviser oz til akut tid hos ørelægen. Vi var hos ørelægen  torsdags og får vide det er ørespytkirtlen som er hævet, han giver mig oz pencilin (imacilin) til en uge... Men igår var den igen større og rød/blålig og Oliver skreg så snart jeg nærmede den... Ringede da til lægevagten som siger vi skal komme ind, for hun tror der er kommet en byld, og jeg tænker NÅHHH puha så skal den bare tømmes... Har frygtet længe det var alvorligt... Hun henviser oz akut til øre-næse-hals amb. på århus kommune hospital...De scanner ham under øret, da de fandt 2mere, en under hagen og en på halsen....... De tager en helt masse blodprøver og en prøve af bulen... Lægen fortæller oz de tager prøver fordi der er risiko for det er en ondartet svulst

Min lille dreng har muligvis kræft- han er 2½år!!!-Hvor fuck er virkeligheden???

Vi får først svar i næste uge!!!!!!!-bare tanken om det er kræft så har den i hvert fald været i udbrud i mindst 3uger

Var så selv til scanning med baby i maven og fik at vide alt e godt og der er nok fostervand, så risikoen for for tidlig fødsel er lig nul, men kan knap nok glæde mig over nyheden, synes der hænger sort sky over oz

Havde lige sidste torsdag fået af vide Troia har klaret hendes ekstrem for tidlig fødsel uden men, min mand startede læreplads idag...

Hva fuck gør man!!!!!

Beklager rodet, er et tudehovede så snart ungerne sover...

Hvor kan det hele bare være uretfærdig engang imellem . Håber at det hele snart går den rigtige vej igen

Anmeld

16. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

JulieE skriver:

Ne nej nej!! Hvor forfærdelig en besked at få! jeg håber det allerbedste for din lille dreng!!

Tusiind tak

Anmeld

16. maj 2011

Ina33

Nej nej nej, det må bare ikke ske.

Jeg kan virkelig godt forstå du ikke kan andet end at græde.

Jeg håber i får støtte fra familie og venner, og så håber jeg inderligt at din søn får en god besked, og hurtigt bliver frisk igen.

Jeg vil ønske jer alt det bedste, jeg krydser fingre og tænker på jer.

Louise

Anmeld

16. maj 2011

Shibby

en uge..skal i vente en hel uge med det svar!  Er virkelig ked af det på dine vejne Jeg håber det ikke er en svulst..!

Anmeld

16. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Loppe skriver:

Nej nej nej, det må bare ikke ske.

Jeg kan virkelig godt forstå du ikke kan andet end at græde.

Jeg håber i får støtte fra familie og venner, og så håber jeg inderligt at din søn får en god besked, og hurtigt bliver frisk igen.

Jeg vil ønske jer alt det bedste, jeg krydser fingre og tænker på jer.

Louise

Vi har heldigvis god opbakning i mine forældre... og tak for svar

Anmeld

16. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Shibby skriver:

en uge..skal i vente en hel uge med det svar!  Er virkelig ked af det på dine vejne Jeg håber det ikke er en svulst..!

Hvis vi er heldige får vi svar onsdag, men så skulle vi være ufattelig heldige, og sjovt nok er vi ikk lige endt for at være heldige men ja sikkert svar næste uge...

håber jeg godt nok heller ikk det er, men ved ikk hva jeg skal sige eller tænke mere...

Jeg må sku ha' lavet en del lort i et tidligere liv siden vi skal rammes så meget nu

Anmeld

16. maj 2011

SussieThyssen

Et stort trøsteknus herfra..og så vil jeg tænde et lys for jer.
Håber på, at det bare er noget betændelse, som gør at kirtlerne hæver så voldsomt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

SussieThyssen skriver:

Et stort trøsteknus herfra..og så vil jeg tænde et lys for jer.
Håber på, at det bare er noget betændelse, som gør at kirtlerne hæver så voldsomt.

Kærligst
Sussie

Tak sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.