Update på dte med lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Shibby

Vi så på lejlighed i TINGBJERG! Der stod brønshøj i papirne. ØV! Total ghetto kvater. Der var endda en børnehave udelukkene til børn der ikke talte dansk liige ved siden af hvor vi skulle bo. Det satte det kvater i bås i min verden. Satme nej om jeg ville bo der. Skid være med at lejligheden var ok fed med have og egen indgang. Det lå i TINGBJERG. Vil hellere bo 4 personer i en 2 værelses på Amager!

Skal nok få vores liv kringlet som jeg gerne vil have det,jeg ved ikke hvordan endnu men jeg plejer altid at få løst tingene

Vi er endda blevet enige om en boligindretningsstil nu. Det er perfekt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

fit_fys

Shibby skriver:

Vi så på lejlighed i TINGBJERG! Der stod brønshøj i papirne. ØV! Total ghetto kvater. Der var endda en børnehave udelukkene til børn der ikke talte dansk liige ved siden af hvor vi skulle bo. Det satte det kvater i bås i min verden. Satme nej om jeg ville bo der. Skid være med at lejligheden var ok fed med have og egen indgang. Det lå i TINGBJERG. Vil hellere bo 4 personer i en 2 værelses på Amager!

Skal nok få vores liv kringlet som jeg gerne vil have det,jeg ved ikke hvordan endnu men jeg plejer altid at få løst tingene 

Vi er endda blevet enige om en boligindretningsstil nu. Det er perfekt!

Hej!

Kan virkelig godt forstå dig! Jeg er selv opvokset i Brønshøj, men har gået på fritidsklub i Tingbjerg og været der en del. Dengang (i 90'erne) var det et ok sted at være, men stadig en ghetto.

Nu er det kun blevet værre. Jeg har ingen problemer med at folk bor der, eller de fleste af de folk der bor der, men der er kommet bandekrig til... Selvom det har været et fint sted at være engang, så forstår jeg 100% din holdning, og hvis du vil have at din søn vokser op i et roligt nabolag uden at du skal være bekymret hver gang du sender ham ud på lejepladsen, så er Tingbjerg nok ikke et sted at bo...

Men held og lykke med den videre boligjagt!

Tine

Anmeld

16. maj 2011

Shibby

Tingbjerg ville jeg kunne bo i hvis vi ikke havde børn. Jeg vil slet ikke kunne sende dem ud at lege der. Hvis de havde skrevet i papirne at lejligheden lå i tingbjerg og ikke brønshøj som der stod så havde vi sparet tid. Stolede på boligselvskabet,næste gang lure jeg på krak inden vi så meget som overvejer at tage ud og kigge!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.