Rygestop - dag 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

TineA

Rygestoppet er nu i FULD gang.. I går aftes tænkte jeg, at NU skal det være slut!! Som i HELT SLUT! Jeg stoppede med at ryge da jeg var gravid og var SÅ DUM at starte igen da knægten var en lille måned gammel

SÅ NU er det tid til at bevise over for mig selv at JEG KAN igen! For altid. Har oprettet en opsparingskonto hvorpå manden og jeg smider 40 kr af dagligt, så vi kan se pengene vokse og blive til en flot ferie

Håber på at kunne score lidt opbakning herinde, når det brænder på...

... Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

matryoshka

W.. skriver:

Rygestoppet er nu i FULD gang.. I går aftes tænkte jeg, at NU skal det være slut!! Som i HELT SLUT! Jeg stoppede med at ryge da jeg var gravid og var SÅ DUM at starte igen da knægten var en lille måned gammel

SÅ NU er det tid til at bevise over for mig selv at JEG KAN igen! For altid. Har oprettet en opsparingskonto hvorpå manden og jeg smider 40 kr af dagligt, så vi kan se pengene vokse og blive til en flot ferie

... Tine

Super god idé at sætte penge ind på kontoen til ferie!!!

Held og lykke med rygestoppet 

Anmeld

16. maj 2011

Saram

Rigtig god idé med den opsparings konto !

Og super sejt at du har taget valget om at stoppe!

// Sara Alrø 38+4.

Anmeld

16. maj 2011

TineA

MajaPiraya skriver:

Super god idé at sætte penge ind på kontoen til ferie!!!

Held og lykke med rygestoppet 

Ja det syntes jeg også var en rigtig god idé og tusinde tak!! Det SKAL bare lykkes!!

Anmeld

16. maj 2011

TineA

Saram skriver:

Rigtig god idé med den opsparings konto !

Og super sejt at du har taget valget om at stoppe!

// Sara Alrø 38+4.

Tak Ja jeg håber på at vi kan holde det!

Anmeld

16. maj 2011

SussieThyssen

W.. skriver:

... Tine

Flot

Jeg har ikke røget siden sidste tirsdag..så tæt på en uge nu her
Men jeg hører jo også til dem, der holder op hvis jeg bestemmer mig til det og ryger hvis jeg har lyst til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.