Jep så prøvede jeg så også det..
Fik stjålet min pung i lørdags - endda i vores egen BY - Lille Gassum..!! Bilen var ved at blive pakket og jeg får begge drenge i autostol - lægger så min pung på bilen på taget
DUMME MARIA..!! Også kom jeg til at tænke på : SHIT jeg har glemt en pose der står ved min hoveddør, og manden var inde og hente barnevognen som vi sku ha med..!!
Så jeg løber hen til hoveddøren henter posen og er tilbage igen - alt imens ungerne sidder i bilen med begge døre åbne for at få luft derind og så at jeg ku høre dem..!! Da jeg kommer tilbage godt 7-10 sek. efter er min pung VÆK.. PIST VÆK...!!
Vi har desværre nogle herude i byen der er kendte for at være langfingeret både her og der og alle steder - og de bor godt 10meter fra bilen.. 
Tænk sig at jeg ikke tænkte mig om - så jeg skynder mig at få lukket mine kort ( har både dankort, mastercart, og benzinkort )...!!
Jeg kontakter politiet - og der går det faktisk op for mig at FUUUUUUUUUUUUCK jeg har lagt mine smykker i bilen - jeg sku i byen og fejre min lillesøsters fødselsdag og havde lige været i bad, og ville ikke tage mine smykker på FØR jeg havde fået smurt mig ind hvilket jeg skulle nede hos min moster..!! Det var så lige marguritsmykkerne - halskæde, øreringe, fingerring og armbånd..!! Havde godt 350kr i kontanter i pungen, sæsonkort til djurssommerland, til reepark og til et 10turskort til svømmehal..!! Mit kørekort, mit sygesikringskort samt drengenes.. !!
Græd og græd og havde slet ikke lyst til at tage med.. Manden får mig så afsted trods tårer så mackuppen løber.. 
Da jeg så søndag formiddag logger på face har jeg fået en besked. Læser og der er sørme en der har fundet min pung. Total smadret ( havde en i læder ), kørekort og sygesikring er der men alt andet mangler..!! De har så kørt HELT til Gassum ( den blev fundet inde i Randers ) - afleveret den i min postkasse og kørt igen.. Hvor er det sødt af dem..
Er ved at få deres adresse så de kan få sig en lækker æske chokolade og en buket blomster.. Vil ikke give vin da hun er gravid og er en veninde til MIN veninde - så hvor heldigt er det ikke lige.. 
Nå men jeg kontakter så min forsikring idag, og jeg kan IKKE få erstattet mine smykker men heldigvis kan jeg få dækket min pung.. Sæsonkortene bliver ikke dækket osv..!!
MEN MEN jeg har fået det vigtigste og det var mit kørekort og sygesikringskort..
så puha en fortrækkelse - så piger husk jeres punge