Lørdags chok.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

quar20

Jep så prøvede jeg så også det..

Fik stjålet min pung i lørdags - endda i vores egen BY - Lille Gassum..!! Bilen var ved at blive pakket og jeg får begge drenge i autostol - lægger så min pung på bilen på taget DUMME MARIA..!! Også kom jeg til at tænke på : SHIT jeg har glemt en pose der står ved min hoveddør, og manden var inde og hente barnevognen som vi sku ha med..!!

Så jeg løber hen til hoveddøren henter posen og er tilbage igen - alt imens ungerne sidder i bilen med begge døre åbne for at få luft derind og så at jeg ku høre dem..!! Da jeg kommer tilbage godt 7-10 sek. efter er min pung VÆK.. PIST VÆK...!!

Vi har desværre nogle herude i byen der er kendte for at være langfingeret både her og der og alle steder - og de bor godt 10meter fra bilen..

Tænk sig at jeg ikke tænkte mig om - så jeg skynder mig at få lukket mine kort ( har både dankort, mastercart, og benzinkort )...!!

Jeg kontakter politiet - og der går det faktisk op for mig at FUUUUUUUUUUUUCK jeg har lagt mine smykker i bilen - jeg sku i byen og fejre min lillesøsters fødselsdag og havde lige været i bad, og ville ikke tage mine smykker på FØR jeg havde fået smurt mig ind hvilket jeg skulle nede hos min moster..!! Det var så lige marguritsmykkerne - halskæde, øreringe, fingerring og armbånd..!! Havde godt 350kr i kontanter i pungen, sæsonkort til djurssommerland, til reepark og til et 10turskort til svømmehal..!! Mit kørekort, mit sygesikringskort samt drengenes.. !!

Græd og græd og havde slet ikke lyst til at tage med.. Manden får mig så afsted trods tårer så mackuppen løber..

Da jeg så søndag formiddag logger på face har jeg fået en besked. Læser og der er sørme en der har fundet min pung. Total smadret ( havde en i læder ), kørekort og sygesikring er der men alt andet mangler..!! De har så kørt HELT til Gassum ( den blev fundet inde i Randers ) - afleveret den i min postkasse og kørt igen.. Hvor er det sødt af dem..   Er ved at få deres adresse så de kan få sig en lækker æske chokolade og en buket blomster.. Vil ikke give vin da hun er gravid og er en veninde til MIN veninde - så hvor heldigt er det ikke lige..

Nå men jeg kontakter så min forsikring idag, og jeg kan IKKE få erstattet mine smykker men heldigvis kan jeg få dækket min pung.. Sæsonkortene bliver ikke dækket osv..!!

MEN MEN jeg har fået det vigtigste og det var mit kørekort og sygesikringskort..

så puha en fortrækkelse - så piger husk jeres punge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Simon's moar <3

Puha, det lyder godt nok ikke rart  Men dejligt at der findes ærlige mennesker som aflevere tingene tilbage igen!
Ærgeligt at du ikke får erstattet dine smykker.. Godt der ikke er sket ungerne noget!

Har også prøvet at miste min pung, skulle putte flyttekasser ind i bilen, lægger min pung på taget, glemmer ALT om det og kører så!
Opdager det da jeg kommer hjem, kører op hvor jeg lige har været, men den er væk..
Tænker at det var jo min egen fejl, og kunne kun takke mig selv for det..
Lidt efter, ringer min mor til min kæreste og siger at hun har en mand i røret der siger han har fundet min pung med min mobil i og ALLE mine kort! Ringer så ham manden op, og han siger jeg kan hente den ved ham, og kører hen efter den.. Han sagde at han kun havde kigget i den, for at se hvem jeg var og havde fundet min mors nr. i min mobil..
Der manglede 50 kr. i den, men de kan være røget ud da den røg af taget.

Anmeld

16. maj 2011

Janni.

Puha sikke en oplevelse, føler med dig 

Hilsen Janni som lagde sin pung ovenpå bilen da hun tankede benzin og kørte der fra uden at tage pungen fra bilen (så aldrig min pung igen)  dumme mig 

Anmeld

16. maj 2011

quar20

Simon's moar <3 skriver:

Puha, det lyder godt nok ikke rart  Men dejligt at der findes ærlige mennesker som aflevere tingene tilbage igen!
Ærgeligt at du ikke får erstattet dine smykker.. Godt der ikke er sket ungerne noget!

Har også prøvet at miste min pung, skulle putte flyttekasser ind i bilen, lægger min pung på taget, glemmer ALT om det og kører så!
Opdager det da jeg kommer hjem, kører op hvor jeg lige har været, men den er væk..
Tænker at det var jo min egen fejl, og kunne kun takke mig selv for det..
Lidt efter, ringer min mor til min kæreste og siger at hun har en mand i røret der siger han har fundet min pung med min mobil i og ALLE mine kort! Ringer så ham manden op, og han siger jeg kan hente den ved ham, og kører hen efter den.. Han sagde at han kun havde kigget i den, for at se hvem jeg var og havde fundet min mors nr. i min mobil..
Der manglede 50 kr. i den, men de kan være røget ud da den røg af taget.

ÅRH hvor dejligt med ærlige mennesker..
Men GUD JA - man kan jo kun takke sig selv for det Tror også det var derfor jeg bare var SÅ ked af det, fordi det var MIN egen skyld..

Altså havde jeg fået den stjålet eks. nede i byen var jeg nok blevet gal - men har jeg virkelig ked af det fordi det var min egen fejl..!!

Men er bare glad for at der findes søde mennesker 

Personligt har jeg selv prøvet at finde en pung og prøvede at kører tild et sted hvor personen boede, men det så mega tomt ud så valgte at afleverer den på politistationen..!!

Anmeld

16. maj 2011

louise8723

åh ja nogle gange får man glemt sin  pung de mærkeligste steder..

jeg har selv præsteret her for nylig at have mistet min pung.. var rundt i roskilde og lede efter den men ak nej ingen havde fået den indleveret.

Lige indtil jeg kom i tanke om at jeg havde været på Mc d og min pung havde lagt på bakken.. så jo jeg havde smidt den ud.. og måtte så ud i deres container for at lede..

fandt den HELDIGVIS i pose nr 2! hehe

Anmeld

16. maj 2011

Simon's moar <3

quar20 skriver:

ÅRH hvor dejligt med ærlige mennesker..
Men GUD JA - man kan jo kun takke sig selv for det Tror også det var derfor jeg bare var SÅ ked af det, fordi det var MIN egen skyld..

Altså havde jeg fået den stjålet eks. nede i byen var jeg nok blevet gal - men har jeg virkelig ked af det fordi det var min egen fejl..!!

Men er bare glad for at der findes søde mennesker 

Personligt har jeg selv prøvet at finde en pung og prøvede at kører tild et sted hvor personen boede, men det så mega tomt ud så valgte at afleverer den på politistationen..!!

Ja, de findes de ærlige mennesker
Kan jeg sku godt forstå du er, det er simpelthen SÅ træls, at miste ens pung og smykker..

Ja, hvis man mister sin punge nede i byen, er det som regen en eller anden dum stodder der skal bruge penge til sit fix eller alkohol, og det er sku skide irriterende, at det er andre folk det går udover.. Og så er chancen for at man får den igen, nok minimal

Anmeld

16. maj 2011

bullerbassen

Åh det er bare så trælst

Har selv prøvet at glemme min pung i a-z - Var gået ind på handicap toiletet og lå den på puslepladsen ved siden af toilettet. Glemmer den selvfølgelig da jeg går ud, opdager det efter ca 5-10 min spurtet tilbage og væk var den. Har aldrig kontanter på mig kun dankort men lige præsic denne dag havde jeg 3000 kr i pungen Modtog så mine kort med posten kort tid efter men ikke pungen.

AHHHHHGGGGG så kan man da lære det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.