Rejse med 2. børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Mortil2-87

Til næste år er vi blevet inviteret til tyrkiet , men har virkelig ingen ide om hvad jeg skal tage med ?. med hensyn til:

Tøj ??, klapvogn?? vores døtre er på det tidspunkt næsten 3 år og 1 år..

Er der nogen med erfaring med ferie til udlandet og hvordan jeg skal forholde mig med vacciner ??

Hjææælp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

sarahb

Vi skal rejse om knap en måned med en på 1/2 år og en på 2 1/2 til Egypten.
vi tage en søskende klapvogn med så den store altid kan komme op og sidde/sove eller hva hamøn nu har brug for.
Derud over skal man nå man skal til Egypten ha vaccine mod leverbetændelse. Ved ikk om det er det samme i tyrkiet men der er vi aldrig blevet vaccineret for at tá ned og eller ikk min veninde og deres søn..! Så nej det tror jeg ikk. Vi skaæ ha masser af sommertøj med, uv badedragter og sommer hatte. Badesko sandaler solcreme badedyr osv

Anmeld

16. maj 2011

Mortil2-87

sarahb skriver:

vi tage en søskende klapvogn med så den store altid kan komme op og sidde/sove eller hva hamøn nu har brug for.
Derud over skal man nå man skal til Egypten ha vaccine mod leverbetændelse. Ved ikk om det er det samme i tyrkiet men der er vi aldrig blevet vaccineret for at tá ned og eller ikk min veninde og deres søn..! Så nej det tror jeg ikk. Vi skaæ ha masser af sommertøj med, uv badedragter og sommer hatte. Badesko sandaler solcreme badedyr osv

ja har også tænkt mig og låne/købe en tvillingeklapvogn med så de begge kan slappe af der.

Hvor meget må man have med pr. person i kufferterne..? og tilbehør.. ???

Anmeld

16. maj 2011

sarahb

Malousmor87 skriver:

ja har også tænkt mig og låne/købe en tvillingeklapvogn med så de begge kan slappe af der.

Hvor meget må man have med pr. person i kufferterne..? og tilbehør.. ???

Det kommer helt an på hvem i flyver med. Det et forskelligt fra luftselskab til luftselskab..

Anmeld

16. maj 2011

musse1

Malousmor87 skriver:

Til næste år er vi blevet inviteret til tyrkiet , men har virkelig ingen ide om hvad jeg skal tage med ?. med hensyn til:

Tøj ??, klapvogn?? vores døtre er på det tidspunkt næsten 3 år og 1 år..

Er der nogen med erfaring med ferie til udlandet og hvordan jeg skal forholde mig med vacciner ??

Hjææælp..

følger lige lidt med, for der skal vi også ned til nmæste år, med vores 4 børn.. men tænker at det bare er sommertøj og klapvogn, og en lille taske med noget aktivitet i flyet til børnene. mener man må ha 25 kg med pr person.

Anmeld

16. maj 2011

Mortil2-87

sarahb skriver:

Ville det være en go ide og tage et sæt tøj med pr dag til ungerne? Vi skal være der en uge?? eller skal jeg f.eks tage 3-5 sat tøj med???

Det er første gang jeg er ude og rejse efter jeg er blevet voksen.. OG 1 gang med børn..  så spørger måske lidt dumt..

Anmeld

16. maj 2011

musse1

musse1 skriver:

følger lige lidt med, for der skal vi også ned til nmæste år, med vores 4 børn.. men tænker at det bare er sommertøj og klapvogn, og en lille taske med noget aktivitet i flyet til børnene. mener man må ha 25 kg med pr person.

mente ik 25 kg men 15 kg. men er faktisk i tvilv om det kun er 10 kg. men det kan du se på det rejseberu i skal rejse med

Anmeld

16. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har lige været afsted med vores dreng på 3 1/2 år og pige på 2 år i 1 uge på Mallorca. Vi havde kun vores almindelige klapvogn med.

Vi havde sommertøj med til dem begge og en tynd trøje til om aften.

Jeg kan anbefale en transpotabel dvd. Det havde vores glæde af når de skulle koble fra sidst på eftermiddagen.

Anmeld

16. maj 2011

De3Guldklumper

Vi tager afsted her i juni mdr en uge til tyrkiet og vi har været på kreta med den ældste da hun var 7 mdr..

Vores 2 unger er knap 2 1/2 og lidt over 3 1/2 - vi tager kun alm klapvogn med - de kan sagtens gå rundt begge to - og mindstemanden er ikke spor interesseret i at bruge klapvogenen udover når han skal sove til middag. Storesøster sover ikke til middag mere..

Jeg tager et sæt tøj med til hver dag til aften brug - om dagen får de bare deres badetøj på og så har jeg lige en t-shirt eller sommerkjole at give dem på når vi skal op og spise

Anmeld

16. maj 2011

sarahb

Malousmor87 skriver:

Ville det være en go ide og tage et sæt tøj med pr dag til ungerne? Vi skal være der en uge?? eller skal jeg f.eks tage 3-5 sat tøj med???

Det er første gang jeg er ude og rejse efter jeg er blevet voksen.. OG 1 gang med børn..  så spørger måske lidt dumt..

jeg tager i hvert tilfælde 1 sæt med pr dag hvis ikk mere, for der er VARMT og hvis de spilder osv. Man har typisk tøj på ned til morgen maden og så er det i badetøjet og så tøj på om aftenen igen, men der er det jo bare det samme sæt som om morgenen hvis det ikk er grisset til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.