Efter mange overvejelser de sidste 4-5 år har jeg leget meget med tanken om engang at finde frem til mine biologiske forældre i Korea, og ikke mindst at se landet... At se de omstændigeder i det land jeg rent faktisk kunne have vokset op i, såfremt jeg ikke havde haft nogle kærlige biologiske forældre, der valgte at sikre min fremtid ved at bortadoptere mig. Puha, tanken om hvordan de helt sikkert har haft det, det skærer mig dybt i hjertet!!
Jeg er jo selv mor til to fantastiske piger, så jeg VED hvordan det måtte have føltes for dem, dengang for 24 år siden da de gav deres rettigheder over mig videre til det koreanske system. Jeg kunne SLET ikke forestille mig at "give" mine egne piger væk til fremmede...Så jeg tager inderligt hatten af for deres valg!
Nå men - I fredags besluttede jeg mig for at finde alle mine adoptionspapire frem fra skabet, og reserche lidt på nettet omkring adoption fra Korea. Efter en times tid, havde jeg sørme fået sendt en mail afsted til børnehjemmet jeg i sin tid boede 3 måneder på, inden min ankomst til DK.
Her til morgen kl. 4.30 har jeg så fået svar fra dem!! 
Jeg skal udfylde en formular og vedsende et par billeder af mig selv som jeg ser ud nu. Derefter vil sagen ca. tage 3 måneder for dem. De plejer at have gode erfaringer med at finde frem til de biologiske forældre når man har navne og fødselsdatoer på begge.
Jeg sidder tilbage med lidt blandende følelser...På den ene side er jeg ENORMT glad for så hurtig respons jeg har fået på mailen, og på samme tid, "skræmmer" tanken mig om, at HVIS de nu finder dem.. HVA SÅ? Så vil det jo betyde at min familie og jeg på et tidspunkt vil skulle derned og møde dem.
Jeg er EDDERSPÆNDT! Jeg håber sådan at de finder frem til dem
Ha en god dag allesammen 
Anmeld