Gravid!!! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

karina pigen

Anonym skriver:

Ja, piger, jeg forlader Jer... Jeg har kun været her som anonym, da vi har familie og venner herinde..

Men, efter 17 mdrs venten, og vi skulle opstarte imorgen på IUI og KlarParat skole, så har jeg ikke mindre end 5 positive tests siden i torsdags og er i dag 4+3 med termin 20 januar 2012.

Jeg skal nok begive mig til kende, når alle ved det Og det bliver omkring uge 7, når vi har set hjerteblink hos vores lille mirakel..

Det er så urealistisk og vildt

Held og lykke til Jer alle herinde..

Knus en lykkelig gravid mor - og vores lille soldat driller allerede sin mor

STOOORT tillykke det lyder præsis som min historie.. og jeg sidder men den dejligste dreng på 4 mdr idag!!!

aah det skønt...tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Sunflower

Tillykke

Anmeld

16. maj 2011

Kruse90

tillykke

Anmeld

16. maj 2011

CamillaValby

Et kæmpe tillykke og en masse for at lille spir bliver der og i ser hjerte blink.

Jeg er 21+ i morgen og jeg fatter det stadig ikke

Anmeld

16. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja, piger, jeg forlader Jer... Jeg har kun været her som anonym, da vi har familie og venner herinde..

Men, efter 17 mdrs venten, og vi skulle opstarte imorgen på IUI og KlarParat skole, så har jeg ikke mindre end 5 positive tests siden i torsdags og er i dag 4+3 med termin 20 januar 2012.

Jeg skal nok begive mig til kende, når alle ved det Og det bliver omkring uge 7, når vi har set hjerteblink hos vores lille mirakel..

Det er så urealistisk og vildt

Held og lykke til Jer alle herinde..

Knus en lykkelig gravid mor - og vores lille soldat driller allerede sin mor

Jamen stort tillykke...

Men hvorfor forlade baby.dk af den grund??
Det kan da godt være jeg er senil eller tungt opfattende, men det er vel netop NU hvor du ER gravid at du burde holde til herinde

Nå valget er dit...håber da at du dukker op igen engang.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. maj 2011

Wish upon a star

Jeg tolker det som et farvel til Barnløshedsbehandling's gruppen, og ikke et farvel til hele Baby.dk Men det kan være jeg tager fejl?

Anmeld

16. maj 2011

AnneH

Tillykke

Anmeld

16. maj 2011

Putomanen

Mange gange tillykke med det. Det er så dejligt at læse om de, som heldigvis kun tager et kort visit i denne gruppe

Anmeld

16. maj 2011

twinny

stort tillykke..

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

TUSIND TAK allesammen..

Vi skal til terminsscanning i næste uge

Jo, rolig, det er kun et farvel til barnløshedsgruppen.. Jeg springer ud af skabet, når vi har set hjerteblink;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.