snooks skriver:
så man får et brev, altså problemet er at jeg er såret nok over jeg ikke har hørt fra ham siden jeg fødte og har endnu ikke modtaget noget fra forvaltningen... havde håbet at han havde godkendt sig da han udemærket ved han er faren, men bare håber jeg har haft sidespring så han slipper for at betale
nu er der jo behandlingstid på sådan noget.. og han kommer ikke til at slippe for at betale.. har du søgt alle de der bidrag?? ellers skal du komme igang.. 
hvis han ikke vil skrive under skal der tages prøve, og idag nøjes de med mundskrab da det er mindst smertefuldt i forhold til en blpdprøve..
hvis du skal igennem det, så se det her som en opsparing til nogle større og dyrere ting (det hjalp mig til at se lidt lysere på det).. men en ting er sikkert og det er at han ikke slipper for at betale.. kan godt forstå du er såret, men det skal du lægge væk nu og så skal du koncentrere dig 100% om bebs og så læse bravet fra SF, mød op hvis du skal, og så igen bare 100% baby.. lad være med at lade dig gå på af det, for det er helt sikkert det han ønsker hvis han ikke skriver under..
Jeg har selv været der hvor du er nu, og jeg fortryder at jeg brugte mine kræfter forkert.. :/ NYD din baby, glem faderen for en stund, og tag emnet op med dig selv igen når/ hvis der skal være samvær.. indtil da klarer sf det hele for dig.. 
Anmeld