hvordan påvirker vuggestue børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej alle jeg er ikke fra danmark og vil derfor hører fra jer om det påvirker mit barn hvis det skal i en vuggestue med mange udenlandske børn og pædagoger? Mit barn skal være der kun i de 3 vuggestue år og derefter i en børnehave hvor der er blandet med danske og udenlandske børn .
Men når det er vuggestue kan det så påvirke deres danske sprog når alle er udlændinge? Og påvirker det når det skal i børnehave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

twinboys

Anonym skriver:

Hej alle jeg er ikke fra danmark og vil derfor hører fra jer om det påvirker mit barn hvis det skal i en vuggestue med mange udenlandske børn og pædagoger? Mit barn skal være der kun i de 3 vuggestue år og derefter i en børnehave hvor der er blandet med danske og udenlandske børn .
Men når det er vuggestue kan det så påvirke deres danske sprog når alle er udlændinge? Og påvirker det når det skal i børnehave

er vuggestuen og børnehaven i samme bygning???

Majbritt

Anmeld

16. maj 2011

AndreasMor84

Hvis det er en dansk vuggestue du skal have dit barn i, tales der dansk uanset hvor mange udenlandske børn der er i den, da der er forskellige retningslinier der skal følges mht. at lære det danske sprog for alle børnene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.