Er trætheden vendt tilbage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Mira0911

Hele weekenden har jeg været så træt så træt... Har gået og tænkt det kan dælme ikke passe... 

Hmm.... Vender trætheden tilbage midt i graviditeten? 

Igår tog Julie og jeg en middagslur på 4½ time... Var rigtig træt inden og efter... 

Idag tog vi en lur - dog lidt mindre 3 timer... Ligeså træt inden og efter... 

Jeg tager Jern osv som man nu skal... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

Jeg var SÅSÅSÅSÅSÅ træt i 1. og 3. trimester. Så ja, trætheden kan godt vende tilbage.. Desværre.

Anmeld

15. maj 2011

Mira0911

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg var SÅSÅSÅSÅSÅ træt i 1. og 3. trimester. Så ja, trætheden kan godt vende tilbage.. Desværre.

Okey... Jeg er kun i 2. semester nu... 

Anmeld

15. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

MoarJ skriver:

Okey... Jeg er kun i 2. semester nu... 

Det kan jo godt være forskelligt fra person til person hvornår den kommer tilbage..

Anmeld

15. maj 2011

muzen

jeg kan faktisk ikke huske det, men man kan jo også sove sig træt ;-) måske du skal prøve at sætte dig ur til en halv time og ikke sove mere end det.

ved ikke hvordan det virker når man er gravid men det er det nummer jeg altid gør, og de gange det er smuttet og jeg har sovet 1 time eller halvanden har jeg været træt resten af dagen, og har slet ikke kunne vågne igen

Anmeld

15. maj 2011

Mira0911

Sjl-msl-Mkl skriver:

Det kan jo godt være forskelligt fra person til person hvornår den kommer tilbage..

Ja det har du ret i...  Husker slet ikke at jeg var så træt da jeg ventede Julie... 

Anmeld

15. maj 2011

Mira0911

muzen skriver:

jeg kan faktisk ikke huske det, men man kan jo også sove sig træt ;-) måske du skal prøve at sætte dig ur til en halv time og ikke sove mere end det.

ved ikke hvordan det virker når man er gravid men det er det nummer jeg altid gør, og de gange det er smuttet og jeg har sovet 1 time eller halvanden har jeg været træt resten af dagen, og har slet ikke kunne vågne igen

Jeg var jo også træt inden... 

Anmeld

15. maj 2011

muzen

MoarJ skriver:

Jeg var jo også træt inden... 

ja det er jeg også når jeg lægger mig og tager en morfar. ellers gjorde jeg det ikke. men hvis jeg over mere end en halv time er jeg også træt når jeg vågner men en powernap på 20-30 min er det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.