Størrelsen på cykler til en pige på 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

Hvordan finder man ud af hvilken en størrelse man skal købe den nye cykel i?

Håber der er nogen der kan hjælpe..

Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

aya-zia

Sjl-msl-Mkl skriver:

Hvordan finder man ud af hvilken en størrelse man skal købe den nye cykel i?

Håber der er nogen der kan hjælpe..

Sofie

det har noget at gøre med benlængde...

jeg var ved cykelhandler i torsdags... hun spurgte hva størrelse bukse min datter brugte og da hun bruger en 122 skal hun ha en 20tommer.... men ved ik hvordan de regner det ud...

Anmeld

15. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

aya-zia skriver:

det har noget at gøre med benlængde...

jeg var ved cykelhandler i torsdags... hun spurgte hva størrelse bukse min datter brugte og da hun bruger en 122 skal hun ha en 20tommer.... men ved ik hvordan de regner det ud...

Så går jeg bare ned i en cykelhandler.. Men tak for svar..

Anmeld

15. maj 2011

aya-zia

Sjl-msl-Mkl skriver:

Så går jeg bare ned i en cykelhandler.. Men tak for svar..

ja det er lettest og gå der ned og bare sige du gerne vil ha hjælp med højden på cyklen... de er ALTID vilige til at hjælpe...

men det var da så lidt

Anmeld

15. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

aya-zia skriver:

ja det er lettest og gå der ned og bare sige du gerne vil ha hjælp med højden på cyklen... de er ALTID vilige til at hjælpe...

men det var da så lidt

Min datter fylder 3 år om 8 dage, så det ville være en god gve fra mig og hendes lillesøster.

Anmeld

15. maj 2011

aya-zia

Sjl-msl-Mkl skriver:

Min datter fylder 3 år om 8 dage, så det ville være en god gve fra mig og hendes lillesøster.

så ville det da være perfekt og ta hende med...så kan du jo også få en ide om model (der er jo også mange forskellige) og farve...

Anmeld

15. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

aya-zia skriver:

så ville det da være perfekt og ta hende med...så kan du jo også få en ide om model (der er jo også mange forskellige) og farve...

Jeg ved hvilken en det skal være hvis hjulet skal være 12 tommer.. Og den skal være lilla. Hehe

Anmeld

15. maj 2011

aya-zia

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg ved hvilken en det skal være hvis hjulet skal være 12 tommer.. Og den skal være lilla. Hehe

hehe ja okay så er det jo bare og finde ud af det med størrelsen... og der tror jeg altså en cykelhandler er bedst og snakke med

Anmeld

15. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

aya-zia skriver:

hehe ja okay så er det jo bare og finde ud af det med størrelsen... og der tror jeg altså en cykelhandler er bedst og snakke med

Det lader det til. Jeg hopper der ned imorgen.. Tak for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.