Anonym skriver:
synes bare det er så ufatteligt hårdt
for inderst inde så elsker jeg ham jo, men kan bare ikke leve med hans misbrug.. inden vi skal ud af døren hver dag, står han og suger 2 hoveder, og det er osse det første han gør så snart vi kommer hjem
han siger at han ikke kan føle noget, og at det kun er vores datter der giver ham lidt glæde i livet.. han siger at han har haft mange psykoser, men at det er en del af at ryge.. han bruger 1000 kr på hash om måneden selvom vi ikke har råd til bleer til vores datter.. og så drikker han altid når han har venner på besøg eller er ude hos venner, hvilket er hver fucking eneste dag.. og han tror bare at han er guds gave til kvinden, og kan slet ikke se sine egne fejl.. uhh jeg bliver sindsyg af det her..
Jeg troede også, jeg elskede min på daværende tidspunkt, men det var "trygheden" jeg elskede og frygtede at miste. Uanset hvor latterligt det lyder, så føler man en tryghed i forholdet, selvom den er komplet fejlagtig. Efter vi begyndte at tale sammen igen, opbyggede jeg en ny kærlighed til ham, men denne gang en kærlighed til den person, han var blevet til og er nu, og den kan ikke sammenlignes med det jeg tolkede som kærlighed, da vi var i det gamle forhold. Håber det kan forstås. Men kærlighed kan være en rigtig grim følelse, der kan få os til at handle med hjertet og ikke fornuften, for derefter at blive såret eller i dit tilfælde jordet fuldstændigt. Og så er det vigtigt ikke, og jeg gentager IKKE at lade medlidenhed spille en rolle. Den faldt jeg i mange gange, før jeg tog mig sammen til at stå fast og tage ansvar på mit eget og vores søns liv. Men det er altid let at råde om det og 1.000.000 gange sværere at følge rådet
Anmeld