banaman89 Er indlagt :( opdatering 5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
23 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

B&J

Hej alle sammen jeg har ikke skrevet så meget med anna da jeg syntes de også skulle have lidt ro oven på alt dette men har lige skrevet sammen med hende og har lovet en opdatering til jer...

Benjamin har desværre fået høj feber og er væk han sover bare... sygeplejserne løber ud og ind og holder høje med ham hele tiden og de ringer til en læge og mere ved jeg ikke lige er så ked af det ikke er godt nyt...

Jeg græder hele tiden over den lille familie håber snart deres lille benjamin bliver rask

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

eliasogmor

åhh nej, håber sådan han snart bliver bedre...

Anmeld

15. maj 2011

birthee

har ellers lige været så glad efter jeg læste hendes opdatering fra den 6. maj... men håber der kommer styr på hans feber, og det kommer til at gå fremad med ham... knus herfra!!!

Anmeld

15. maj 2011

Steph_Laurits

Årh for pokker det stakkels lille pus

1000 tanker til Benjamin og familien

Anmeld

15. maj 2011

Findusinde

Åh nej..  Sender en masse tanker og knus til dem alle.... I håbet om snarlig bedring med lillemanden....

Anmeld

15. maj 2011

An&Jo

Hvor frygteligt at han stadig har det så dårligt.. er de kommet tilbage på deres regionale hospital eller ligger de stadig der hvor de blev overflyttet til??

Anmeld

15. maj 2011

ESV

Åhhh hvor er det altså bare frygteligt. Håber virkelig snart der er bedring!!

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

Åhh nej - det er bare SÅ forfærdeligt

Håber virkelig på det bedste for dem, og at lille Benjamin snart bliver rask - det er slet ikke til at bære alt det de skal igennem

Anmeld

15. maj 2011

Kay

åhh nej troede lige det så ud til bedring... puuhhh ha øv

Anmeld

15. maj 2011

jydeinden

håber da snart den lille familie får det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.