Ja ja ja, ved godt jeg er MEGET tidligt ude MEN...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Becks

Min skønne gamle kollega på 62 har inviteret mig til Tyrkiet NÆSTE år i september - Det vil jeg jo rigtig gerne.. Hun vil give mig rejsen fordi jeg har været igennem meget det seneste år både fysisk og psykisk, samt at mit projekt endnu engang er udskudt

Vi har rejst sammen de sidste 3 år, og skal afsted igen her den 24/8-11..
MEN - Jeg skulle gerne (kryds fingre) have en lille lækker baby til den tid.. Hvis det lykkedes i første forsøg (Hvilket det selvfølgelig gør) Så vil babyen være 3 mdr plus/minus..

Hvilke erfaringer har I med og rejse med børn i den alder? Her tænker jeg flyveturen, varmen osv..

Det vil blive en ren dase ferie, dvs baby skal IKKE med ud på lange ture i varmen, men ville primært ligge ved poolen fra 9-17, derefter aftensmad på hotellet og stille slentre ture i byen derefter.. Må så lille en baby egentlig tage enn lille badetur?

Jeg kender hotellet, da jeg skal derned for 4 gang, og det er børnevenligt, uden for meget larm om aftenen/natten

Jeg ved godt at der er LÆNGE til, men jeg kan godt lide at være på forkant.. I må meget gerne vise billeder fra jeres ferier med den lille, hvis I lyster..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Becks

opsedasse

Anmeld

15. maj 2011

norenberg

du kan roligt tage afsted med en lille sidste år rejste vi med min søn på 5 uger og i år tager vi afsted med endnu en lille som er 9 uger korrigeret alder....og de kan sagtens bade bare man sørger for ikke at få deres ansigt og mund i nærheden af vandet da der er mange bakterier der i...og så skal man nok lige forberede sig på at det ikke står på den helt store sol badning hele dagen....men måske hygge på terassen mens den lille holder sig indendørs i køligere temperature.... 

Anmeld

15. maj 2011

Becks

norenberg skriver:

du kan roligt tage afsted med en lille sidste år rejste vi med min søn på 5 uger og i år tager vi afsted med endnu en lille som er 9 uger korrigeret alder....og de kan sagtens bade bare man sørger for ikke at få deres ansigt og mund i nærheden af vandet da der er mange bakterier der i...og så skal man nok lige forberede sig på at det ikke står på den helt store sol badning hele dagen....men måske hygge på terassen mens den lille holder sig indendørs i køligere temperature.... 

1000 tak for svar..

Troede faktisk ikke de måtte bade, når de ikke er ældre.. Jeg ville tro vandet ville være for koldt  Men nu skal den self. heller ikke bade hele tiden.. En enkelt dukkert eller 2 måske, kommer helt an  på hvilket barn jeg får til den tid

På det her hotel, er der overdækkede terasser ved poolen, super skønt

Anmeld

16. maj 2011

foto på lærred

Kære Ts-

Hvis jeg var dig ville jeg vente lidt med at spekulere over det. Jeg håber det lykkes i første omgang at blive gravid, men hvis ikke, så er det måske bedre at tage det derfra, så du ikke bekymre dig for meget nu.

Jeg tror det er godt I ikke skal afsted i juni, juli for der kan der være frygtelig varmt i Tyrkiet, slut oktober er bedre tror jeg.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

16. maj 2011

eElak

foto på lærred skriver:

Kære Ts-

Hvis jeg var dig ville jeg vente lidt med at spekulere over det. Jeg håber det lykkes i første omgang at blive gravid, men hvis ikke, så er det måske bedre at tage det derfra, så du ikke bekymre dig for meget nu.

Jeg tror det er godt I ikke skal afsted i juni, juli for der kan der være frygtelig varmt i Tyrkiet, slut oktober er bedre tror jeg.

Anmeld

16. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi har rejst rigtig meget med vores søn allerede fra han var helt lille, og det er ingen problem overhovedet. Faktisk synes jeg, at det er SÅ nemt at have dem med når de er små.

Anmeld

18. maj 2011

Becks

foto på lærred skriver:

Kære Ts-

Tak

Ja, det ved jeg godt.. Men både min veninde og jeg, kan godt lide at planlægge langt ude i fremtiden, en slags ocd  Der skal være styr på det hele..

Jeg har været i Tyrkiet i både juni, juli, august og september.. Det var klart August der var varmest med over 45 grader.. September har været tilpas..

Anmeld

18. maj 2011

Becks

SØS skriver:

Vi har rejst rigtig meget med vores søn allerede fra han var helt lille, og det er ingen problem overhovedet. Faktisk synes jeg, at det er SÅ nemt at have dem med når de er små.

Super! Tak for svar

Anmeld

18. maj 2011

foto på lærred

MyDream skriver:

Tak

Ja, det ved jeg godt.. Men både min veninde og jeg, kan godt lide at planlægge langt ude i fremtiden, en slags ocd  Der skal være styr på det hele..

Jeg har været i Tyrkiet i både juni, juli, august og september.. Det var klart August der var varmest med over 45 grader.. September har været tilpas..

ja opdagede også bagefter, at jeg var kommet til at skrive forkert måned

Håber I får en skøn ferie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.