Min skønne gamle kollega på 62 har inviteret mig til Tyrkiet NÆSTE år i september - Det vil jeg jo rigtig gerne.. Hun vil give mig rejsen fordi jeg har været igennem meget det seneste år både fysisk og psykisk, samt at mit projekt endnu engang er udskudt
Vi har rejst sammen de sidste 3 år, og skal afsted igen her den 24/8-11..
MEN - Jeg skulle gerne (kryds fingre) have en lille lækker baby til den tid.. Hvis det lykkedes i første forsøg (Hvilket det selvfølgelig gør) Så vil babyen være 3 mdr plus/minus..
Hvilke erfaringer har I med og rejse med børn i den alder? Her tænker jeg flyveturen, varmen osv..
Det vil blive en ren dase ferie, dvs baby skal IKKE med ud på lange ture i varmen, men ville primært ligge ved poolen fra 9-17, derefter aftensmad på hotellet og stille slentre ture i byen derefter.. Må så lille en baby egentlig tage enn lille badetur?
Jeg kender hotellet, da jeg skal derned for 4 gang, og det er børnevenligt, uden for meget larm om aftenen/natten
Jeg ved godt at der er LÆNGE til, men jeg kan godt lide at være på forkant.. I må meget gerne vise billeder fra jeres ferier med den lille, hvis I lyster..
Anmeld