behøvede ikke vente til test dag :( spørgsmål om IVF/ICSI

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

onewish

som overskriften siger, behøver jeg ikke vente til testdag med at finde ud af at vores IUI forsøg mislykkes jeg er begyndt at bløde idag.

Dermed er ICSI blevet en realietet....  Der dukker så nu automatisk en masse spørgsmål op som jeg håber i kan hjælpe med. Det vigtigtste der dukker op er om vi mon kan nå at starte i denne cyklus, hvilket jed beder til vi kan!! Vi skal til samtale på onsdag, på min 3-4 dag i cyklus. Mit spørgsmål er så om hvornår man skal starte på hormon beh i forbindelse med ICSI? Kan læse mig frem til en masse forskelligt, de fleste skriver på 3. dagen. Men ville gerne hører jer om hvad i har prøvet? Jeg håber jo på det kan nåes og vi kan starte op samme dag som samtalen...

kh,

En trist Onewish, som kører "american style" med en kæmpe bøtte is i sofaen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

nielsen80

Først og fremmest et kæmpe kram Det er ikke sjovt med de mislykket forsøg. Mht hvornår du kan starte op, kommer det an på 2 ting 1) hvor du nu er i din cyklus og 2) om du skal have den lange eller korte behandling.

Starter du i kort behandling skal du starte med sprøjter fra dag 3(mener jeg - har ikke selv prøvet dette så er lidt usikker). I den lange behandling starter man på 21 dagen i cyklusen inden med nedregulering(næsespray), og sprøjterne kommer en 15 dage derefter, alt efter hvordan din krop reagerer.

Jeg tror de fleste klinikker starter med den lange behandling, da man her får flest ensartet æg, og de igennem denne metode bedre kan styre dine hormoner. Det er selvfølgelig noget, du skal snakke med klinikken om, da der er fordele og ulemper ved begge metoder. Hvis du skal starte i den lange behandling, er jeg da ret sikker på, at de vil starte med dig allerede i denne cyklus.

for det lykkes for dig i første forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.