ondt i brysterne :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Carl-Emil's mor

twinboys skriver:

avs avs uuuhhh kan godt huske det selv om det er maaaaaaaaaaange år siden

Det er, ihvertfald for en der ikke har ammet, heller ikke en smerte man kan forbinde med noget som helst andet så måske derfor man husker den så godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

twinboys

Elmer&Amy skriver:

Det er, ihvertfald for en der ikke har ammet, heller ikke en smerte man kan forbinde med noget som helst andet så måske derfor man husker den så godt

jeps

Anmeld

15. maj 2011

Madam Blå

Det er så irriterende! Jeg har været ude og købe nogle sømløse T-shirt bh'er. Dem uden syninger, fyld eller noget..

Jeg var ved at gå ud af mit gode skind fra uge 5-8. De voksede bare derudaf, og var SÅ ømme. Stakkels min kæreste hvis han kom for tæt på.. Jeg har stadig ømme bryster, men det er til at klare nu Er 14+3, og de er ikke stoppet med at vokse. Tværtimod

Så kan kun anbefale at gå ud og købe noget, som du synes er rart at være i Jeg gik alt for længe i mine gamle bh'er.

Men måske du kan købe en sådan forlænger-clips. Det giver lidt mere plads i skålen, da den så ikke strammer så meget. Det er i hvert fald en billig løsning Hvis du som jeg bare fortsætter med at vokse, så er det træls at have købt nye dyre bh'er, som man kan passe i en uge..

Håber du finder en måde at gøre det bedre for dig på

Anmeld

15. maj 2011

NilleG

Elmer&Amy skriver:

Halløj Halløj  Jeg er jo nærmest ikke mere end 2 sekunder henne i min graviditet, men mine bryster er slet ikke til at holde ud, de har bare sagt BANG og er vokset og de er så ømme at kun løse t-shirts er til at holde ud og have på  og en bh kan jeg glemme alt om  Er dette normalt når man er i 6 uge ??

Er der nogle af jer som har nogle helt fantastiske tips til at få dem mindre ømme ??

hvor jeg kender det fandt ud af jeg var gravid i uge 3 pga af ømme bryster, de gjorde så ondt at jeg ikke engang kunne gå på en trappe eller noget, nu i uge 9 er de så småt begyndt at gøre mindre ondt

Anmeld

15. maj 2011

Rebecca55

Elmer&Amy skriver:

Halløj Halløj  Jeg er jo nærmest ikke mere end 2 sekunder henne i min graviditet, men mine bryster er slet ikke til at holde ud, de har bare sagt BANG og er vokset og de er så ømme at kun løse t-shirts er til at holde ud og have på  og en bh kan jeg glemme alt om  Er dette normalt når man er i 6 uge ??

Er der nogle af jer som har nogle helt fantastiske tips til at få dem mindre ømme ??

Åhh ja jeg havde det samme, men det gik gradvist væk omkring uge12-13 ca. Så kan trøste dig med at det bliver bedre.... Smil.

Anmeld

15. maj 2011

Clisolka

Elmer&Amy skriver:

Nøøøj ja, den smerte kan jeg udemærket godt huske de første par måneder af min graviditet  Det var faktisk grunden til at jeg tog en graviditetstest. 

Jeg gik selv med bh på arbejdet - og smed den lige så hurtigt som jeg var hjemme igen. Jeg kan varmt anbefale en sportsbh eller ammebh uden bøjler i - det er langt mere behageligt (og især når dine bryster bliver fyldt med mælk= AUV). 

Anmeld

15. maj 2011

Mauser.

Jeg syntes at jeg fik ømme bryster sådan i uge 7 og det er først blevet dæmpet lidt mere nu her, men ellers har den stået på hele vejen igennem tag en top på som støtter dem, IKKE bh eller noget med bøjle ! det hjælper altså (: og så ingenting om natten vil jeg sige. 

Anmeld

15. maj 2011

channie-g

Elmer&Amy skriver:

jeg havde det på samme måde lige i starten, begyndt at bruge sportstoppe (hvis jeg altså skulle noget) isted da det ikke føles på samme måde... men hvis det bliver ligesom med mig kan jeg love dig at det går stille over, jeg er idag 15+5 og har brugt en "rigtig" bh de sidst 3 uger ca. de er stadig ømme men de gør langt fra ondt mere.. det kun hvis der lige er en der kommer til at støde til dem eller noget i den stil... men jeg  for at det går nogenlunde over med tiden...

Anmeld

16. maj 2011

Carl-Emil's mor

I har helt seriøst været min redning..

Hormonella som jeg er har jeg drømt om sports BH'er og har fra kl 05.55 imorges prøvet alle mine sports bh'er og sports toppe med indbygget støtte uden bøjle og NIKE blev endnu en gang min bedsteven.. jeg tager den ALDRIG af..

Så tusind tak I skønne skønne damer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.