Pangasius-filet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

birthee

Kom med jeres opskrift på en fiske-ret med lys fisk - har en pakke pangasius-filet i fryseren, men ved ikke lige hvad jeg skal lave af dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Frøken J.

birthee skriver:

Kom med jeres opskrift på en fiske-ret med lys fisk - har en pakke pangasius-filet i fryseren, men ved ikke lige hvad jeg skal lave af dem...

Bare lige i tilfælde af du ikke har hørt om det, advarer man mod indtag af den fisk

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/05/071737.htm?rss=true

Hvis du søger på pangasius får du også andre sider frem som fortæller om det.

Der er self. altid en risiko ved mange madvarer, men det var bare hvis du ikke vidste det, så synes jeg du skulle vide det  

Anmeld

15. maj 2011

birthee

Secrets skriver:

Bare lige i tilfælde af du ikke har hørt om det, advarer man mod indtag af den fisk

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/05/071737.htm?rss=true

Hvis du søger på pangasius får du også andre sider frem som fortæller om det.

Der er self. altid en risiko ved mange madvarer, men det var bare hvis du ikke vidste det, så synes jeg du skulle vide det  

Det har jeg slet ikke registreret  har lige været ude og kigge på den pose jeg havde i fryseren, og de er lige nøjagtig fra Vietnam... Nu ligger posen i skraldespanden!!!

Anmeld

15. maj 2011

Frøken J.

birthee skriver:

Det har jeg slet ikke registreret  har lige været ude og kigge på den pose jeg havde i fryseren, og de er lige nøjagtig fra Vietnam... Nu ligger posen i skraldespanden!!!

Der er jo også mange der stadig spiser dem, fordi man jo godt kan være heldig de ikke fejler noget, så det er jo et "religionsspørgsmål" som med så meget andet, om man vil tage chancen!

Men synes det er et fornuftigt valg du tog dig

Anmeld

15. maj 2011

birthee

Secrets skriver:

Der er jo også mange der stadig spiser dem, fordi man jo godt kan være heldig de ikke fejler noget, så det er jo et "religionsspørgsmål" som med så meget andet, om man vil tage chancen!

Men synes det er et fornuftigt valg du tog dig

Jeg vil i hvert fald ikke risikere noget... Jeg er meget obs på at det kød jeg har i fryseren ikke ligger der i flere måneder, da jeg synes det bliver for gammelt at bruge... så heller ikke spise fisk, man risikerer er fyldt med midicin-rester osv...

Anmeld

15. maj 2011

Frøken J.

birthee skriver:

Jeg vil i hvert fald ikke risikere noget... Jeg er meget obs på at det kød jeg har i fryseren ikke ligger der i flere måneder, da jeg synes det bliver for gammelt at bruge... så heller ikke spise fisk, man risikerer er fyldt med midicin-rester osv...

Fornuftigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.